Gość rafaeledi Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 witam, dowiedziałem się dziś, że jak chce wymienić wałek rozrządu na inny używany to muszę mieć też do niego głowiczkę żeby to wszystko grało, bo oprócz wałka to wyciera się też ta głowiczka w środku i nowy (używany) wałek do mojej głowiczki może nie współpracować idealnie,. Czy ktoś miał taki przypadek, że wymienił sam wałek na inny używany i coś się podziało?? W ogóle czy to prawda? Nikt?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26273-wymiana-wa%C5%82ka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cubuś Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Kolego o tym to nie słyszałem, też się do tego zabieram ale nie zamierzam zmieniać głowiczki(nawet ruszać szpilek:) Chcę to zrobić przez dociśnięcie zaworów od góry, jak mówi mądra oplowska książka. Mówiono mi, że powinny być z tego samego silnika popychacze i dźwigienki, jeśli dajemy używki. Oprócz wałka i całego rozrządu będę robił też termostat i uszczelniacze wałka i wału korbowego. Moje pytanie natomiast brzmi, na co zwrócić uwagę przy tej robocie, żeby czegoś nie spieprzyć. Po wymianie wałka(wszystko używki)jest jakaś specjalna "procedura" uruchamiania silnika?? Jakieś pierwsze minuty pracy na jakiś konkretnych obrotach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26273-wymiana-wa%C5%82ka/#findComment-112378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.