Skocz do zawartości

Astra II 1,7 td - problem z odpalaniem po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam! mam pytanie do doświadczonych uzytkowników astry II. Otóż 2 miesiące po wymianie alternatora w czasdie jazdy strzelił mi pasek klinowy. narobił szkód - mechanik wymieniłpasek rozrządu, klinowy, dzwigienki zaworowe, regulator luzu, uszczelki pokrywy zaworów, głowicy cylindrów, zawór ssący, uszczelke kolektora ssącego, wydechowego i zawór wydechowy........ po wyjechaniu z warsztatu moje auto nie pali jak do tej pory, po długim kręceniu i z gazem dopiero załapywał. Pojechałam do innego mechanika, który zdiagnozował przestawiony o ząbek rozrząd - ustawił go właściwie - auto pali o niebo lepiej choć zaczyna coraz dłużej znowu kręcić, masakra, szczególnie na mrozie............ Ponoć powinnam ustawić początek wtrysku - myślicie, że to coś da?:) Prosze o pomoc bo juz sama nie wiem co robić, każdy kolejny spec - tylko patrzy jak tu kasę wyciągnąć a nie pomóc...................

 

[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 09:14 ]

Szkoda, że nikt nie chce podpowiedzieć, do dalej z tym fantem zrobić - żeby było weselej, dziś auto nie dość, że miało problem z odpaleniem, to jeszcze w czasie jazdy w kabienie zaczęło okropnie śmierdzieć ropą...............ciekwawe co tym razem się zepsuło?:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26558-astra-ii-17-td-problem-z-odpalaniem-po-wymianie-rozrz%C4%85du/
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś napisała w swoim profilu skąd jesteś to ktoś mógłby Ci podać adres jakiegoś normalnego mechanika. Przecież na forum chcemy sobie pomóc, a nie czatować. Najczęściej jak kobieta podjeżdża do warsztatu to wymieniają co się da "bo i tak nie skuma" i do rachunku dopisują nr. buta i kapelusza wiem to z doświadczenia znajomych. Ta wymiana tych elementów wygląda na zerwany pasek rozrządu . Gdyby to był altek to zerwało by Ci pasek wieloklinowy albo ślizgał by się. 1. mógł przestawić rozrząd o ząbek objaw to bardzo ciężkie uruchamianie - jak zapali to chodzi ale jak sieczkarnia. 2. Nie wyregulował luzu zaworowego płytkami - może być jakiś zawór podparty inny mieć za duże luzy. Węże podciśnieniowe mogą być sparciałe - tylko przy "wejściach na rurkę" jak zdejmiesz to widać dopiero jak się je oglądnie. Ja zacząłbym od sprawdzenia na kompie czy ma jakieś błędy. Pozdrawiam

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności