Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Kupiłem autko, 1999r, silnik jak w temacie, 240 tys. km plus 100 tys. zrobionych na gazie. Gdy kupiłem wszystko było ok, jednak po paru dniach przestał chodzić jeden gar. Wymieniłem świece, ale to nie pomogło, biorąc pod uwagę przebieg i gaz zapewne to przepalone/y zawory/ór. Jutro jadę na sprawdzenie ciśnienia, no i jeśli wyjdzie, że zawory przepalone... Mogę poddać go remontowi lub kupić używany. Co do remontu mam znajomego, który w tym jest naprawdę dobry (na co dzień zajmuje się właśnie tym i składaniem różnych części (między innymi skrzynie biegów do TIRów), znowu co do silnika używanego, mogę oddać stary w rozliczeniu, a na nowy otrzymam gwarancję. Co jest lepsze i co na dłuższą metę okaże się lepszym rozwiązaniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26613-astra-f-16-16v-do-wymiany-czy-do-naprawy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam Czy osoba czytała regulamin-nie Jest trochę tematów jak nie pali na 1 cylinder więc warto poczytać bo może wyjść taliej jak wymiana silnika Oto jeden z nich http://forum.opel24.com/astra-16-16v-ecotec-x16xel-nie-pali-4-cylinder-vt41985.htm?highlight=pali+++cylindry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26613-astra-f-16-16v-do-wymiany-czy-do-naprawy/#findComment-112539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.