Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 mam pytanie czy ten silnik http://moto.allegro.pl/item877524134_silnik_astra_2_1_7_dtl_bez_osprzetu.html jest kolizyjny czy bezkolizyjny, zerwało mi pasek wczoraj od alternatora rozwaliło obudowe rozrzadu i prawdopododobnie przeskoczył rozrząd stąd te pytanie.jest tto astra 2 rok prod koniec 1998 rok.za podpowiedzi dziekuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26738-silnik-17-dtl-50-kw-68-km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 kolizyjny w najlepszym wypadku połamie dźwigienki gdyż zawory są ustawione prostopadle do denka tłoka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26738-silnik-17-dtl-50-kw-68-km/#findComment-111159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 mam pytanie czy ten silnik http://moto.allegro.pl/it...z_osprzetu.html jest kolizyjny czy bezkolizyjny Silnik x1.7dtl jest silnikiem kolizyjnym.zerwało mi pasek wczoraj od alternatoraPasek klinowy napędza alternator zaś pasek zębaty napędza wałek rozrządu, pompę wtryskową i pompę cieczy chłodzącej więc jeżeli zerwało Ci pasek klinowy alternatora to nie mógł sie przestawić rozrząd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26738-silnik-17-dtl-50-kw-68-km/#findComment-111157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Jak sie okazało,płutno z paska nawineło sie na kolo paowe i przedostało sie na kolo zębate rozrzadu wału korbowego,kolo pasowe na wałku rozrządu jest tylko skręcane w tym silniku odpowiednim mometem dokręcania sruby, wiec obróciło sie w chwili kolizji, połamało tylko dzwigienki(koszt jednej to w zaleznosci od firmy od 12 do 20 zł)głowicy nie uszkodzilo, samochód juz zrobiony:) Ale mam pytanie: Ten znajomy mechanik ustawil kolo pasowe rozrzadu po swojemu,nie mialo odpowiedniego przyządy do ustawienia wałka rozrządu w zgledem kola zebatego rozrządu, samochód chodzi identycznie jak przedtem, czy powinienem sprawdzic to u kogos kto ma taki przyzad czy nie?skoro autko nawet lepiej pali niz przedtem nawet w te dwucyfrowe mrozy?:P dziekuje:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26738-silnik-17-dtl-50-kw-68-km/#findComment-110298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek27 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 witam proponował bym sprawdzenie zapłonu mechanik przyśpieszył zapłon dlatego lepiej zapala ale może wolniej sie wkrecać na wyższe obroty i słychać głośniejswzą prace turbiny ,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26738-silnik-17-dtl-50-kw-68-km/#findComment-110258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.