Gość Anonymous Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam dzisiaj rano zaczołem czyścic elektro zaworki, wydmuchałem z nich bardzo dużo oleju nie mowiąć juz o przewodach podcisnieniowych z których praktycznie wcale nie mogłem pozbyc sie tego oleju były strasznie zabite.I teraz pytanie skad ten olej sie tam bierze i to w takich ilosciach ze nie ma przez nie zadnego przepływu.Ostatnio mam bardzo drażniacy mnie problem ze swoim autkiem podczas jazdy auto strasznie dławi sie niechce wejsc na obroty a po chwili zapala sie check dzieje sie to bardzo czesto i jest strasznie denerwujace, nie ma mowy nawet o wyprzedzaniu bo zaraz auto zdławi sie i zapala sie ta magiczna lampka.Czy to ta przyczyna z tym olejem w wezykach, pomką vacum czy moze poprsotu z turbiną???Proszę o pomoc.Mam jeszcze jedno pytanie gdy moje auto stoi na obrotach i nagle dodam mu gazu to w granicach obrotów gdzies tak od 1400 do 1800 przerywa a dopiero potem sie wkreca.Bardzo proszę o pomoc użytkowników.Jazda tym autem w tym stanie to czysta masakra!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26982-du%C5%BCo-oleju-w-w%C4%99%C5%BCykach-podci%C5%9Bnieniowych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Prawdopodobnie vakupompa do wymiany, to z niej wycieka olej do przewodów a nimi do elektrozaworów. Twoje problemy są związane właśnie z nią, gdyż ona wytwarza podciśnienie, a podciśnienie steruje turbiną, EGR-m i klapami zawirowań. Więcej informacji znajdziesz na forum uruchom opcję szukaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26982-du%C5%BCo-oleju-w-w%C4%99%C5%BCykach-podci%C5%9Bnieniowych/#findComment-108850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.