Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Potrzebuje kupić silniczek krokowy do Swojej Corsy, mamo takich numerach 0 132 008 602 takich mało na allegro i nie mogę znaleść bardzo dużo jest 0 132 008 600 czy musze mieć taki identyczny jak obecnie ? czy może się różnic końcówką ? czy warto kupić nowy zamiennik ? Proszę o sprawdzone porady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 0 132 008 602 zastosowanie typowo w oplu 0 132 008 600 ten już nie, przede wszystkim vw i fiaty niby podobny ale nigdzie się nie krosują i mogą być pewne różnice szukaj takiego jaki był czyli np Bosch-a a czy zamiennik? - często zamienniki zwłaszcza te tanie nie są nic warte i zakup jest wyrzuceniem kasy w błoto, bo albo się nie nadaje albo szybko pada p.s. ten zapis w profilu - ... 97r 3zawory sobie zmień, bo to nie silnik 3zaworowy (wpisz np 1,0 12V lub x10xe)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Czyli lepiej kupić używany oryginał ? http://www.allegro.pl/item878558959_silnik_krokowy_opel_astra_g_corsa_b_1_0_12v_1_2_16.html Bo myślałam o tym zamienniku http://www.allegro.pl/item895286966_silnik_krokowy_opel_astra_ii_g_corsa_b.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie znam tego zamiennika i nie będę strzelał czy warto często używka w oryginale "daje jaszcze radę" a tani zamiennik lubi szybko siadać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 A gdybyś był na moim miejscu co byś zakupił : ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Dobrze że nie jestem osobiście jestem zwolennikiem sprawdzonych marek aby szybko nie powracać ponownie do tego samego Jeśli nowy jest dla Ciebie za drogi możesz kupić używkę ale oczywiście z jakąś gwarancją choćby rozruchową chyba że chcesz zaryzykować na zakupie nowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 No to się ciesz, mam nadzieje że jak zakupie nowy objawy wskazujące na silniczek ustaną. Nowy to wydatek ponad 300zł w sklepie. ! a jak bym dobrze trafiła to na używce też by się pojeździło. Tylko że tej którą potrzebuje 602 mało jest na allegro nie liczne :-) i dlatego tak się głowie co kupić, bo wydać 100zł w błoto też szkoda i bądz mądry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-108214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Poszukaj silniczka do uno 1.0. Jest identyczny ( w corsie z `99). Może będzie tańszy. Możesz spróbować zregenerować stary. Najczęstsza usterka to brud i pył węglowy na komutatorze silniczka. Naprawa wymaga rozpołowienia obudowy(uwaga na bardzo delikatne zaczepy) wyjęciu silniczka i jego rozłożenia, aby dostać się do szczotek. Druga usterka to uszkodzony mikrowyłącznik na końcówce popychacza. silniczek ma cztery piny: dwa zasilające silnik i dwa od mikrowyłącznika. Jeżeli znajdziesz dwa piny przy których omomierz przy naciskaniu i puszczaniu końcówki trzpienia będzie pokazywał na przemian zwarcie i przerwę to uszkodzenia szukaj w silniczku (mimo że kręci się po przyłożeniu napięcia. Prawdopodobnie pobiera zbyt duży prąd, ze względu na zanieczyszczony komutator. Czyszczenie powinno pomóc PS Na wszelki wypadek nie znieniaj stopnia wysunięcia trzpienia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-107321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzac4 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Śmiało kup używany Boscha. Jak kupiłem za 80zł. i juz pół roku śmiga. Jak padnie to kupie następny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-107213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tak jednak lepiej kupić używany orginał niż kiepskiej jakości podróbkę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27048-silniczek-krokowy-zamiennik-czy-orygina%C5%82-u%C5%BCywany/#findComment-106993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.