Skocz do zawartości

złącze kontrolne w 1,7 TD


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, wymieniałem ostatnio pierścionki w moim aucie, uszczelniacze, świeczki itp. Wczoraj robiłem trase ok 400 Km i czasami zaświecała mi się kontrolka silnika, Dzisiaj chciałem sprawdzić co to było, odchylam klapke a tam złącze jakies dziwne.

Niby 16 pinowe ale ja liczyć normalnie to na 6 pinie mam dziurę.

 

1 - pusty

2 - pusty

3 - jest

4 - jest

5 - jest

6 - pusty

7 - jest

8 - pusty

 

a w dolnym wierszy piny są na 12 i 16.

 

które mam zwrzeć bo nie chce nic uszkodzić.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no to się nie ucieszyłem :rotfl::(:!:

 

Kupiłem Astrę, niby super niby oki, ale już mam jej dosyć. A ta lampka awaria silnika mnie dobija. Po co ją zrobili?:mrgreen:

U mojej mamy w Corsie C zapaliła się jak padł BEZPIECZNIK od wentylatora chłodnicy. SZOK

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336353
Udostępnij na innych stronach

boguszluk,krótkotrwałe zapalenie się kontrolki nie zawsze oznacza błąd.Na forum jest coś o tym,poza tym w dieslach dobrze orientuje się maniakopel i skot1.

Coś znalazłem:http://forum.opel24.com/znaczek-samochodu-z-kluczem-vt3285.htm?highlight=kontrolka++kluczem

 

O interfejsach robionych domowym sposobem jest tu;http://forum.opel24.com/tech-2-interfejs-vt2171,40.htm#57083

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336351
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

boguszluk, tą lampkę "check engine" zrobili po to że jak coś się "posypie" nie musiał byś kupować pół silnika nowego.A swoją drogą masz silnik Isuzu w którym części nie należą do tanich.Przeczytaj artykuł"temat" co dał Zibi no i spróbuj określić kiedy zapala Ci się ta kontrolka....nie zapala się przypadkiem gdy przekraczasz 3 tys obrotów??bo myślę że może Ci szwankuje podtrzymanie turbo.A czy osiągi spadają jak zapala się lampka??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336343
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Silnik 1,7 TD ale niestety oplowski. Lampka ta zapala się bardzo różnie, czasami przy spadku obrotów i gaśnie po przekroczeniu 2000. Ostatnio zapaliła się ok 2500 i auto straciło moc. Maxymalnie jechał 100 KM/h. Troszkę to niebezpieczne przy wyprzedzaniu :rotfl::(:!:

 

PS. A co to jest "Podtrzymanie Turbo" :mrgreen:???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336336
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

boguszluk, ostatnio przerabiałem już z kimś temat silników 1.7TD i udowodniłem ze był to silnik ISUZU:) i ze opel miał tylko 1.7 D I cała seria 2.0 didti oraz 2.2 dti...reszta silników dizla w "oplu" to bmw,isuzu i fiat jak poszukam to wkleję ten temat.No ale nie ważne czyj to silnik tylko o problem z zapalając się kontrolką.A zapala się jak silnik jest zimny???czy na rozgrzanym tez??A co do egr masz tu link : http://www.allegro.pl/item180892691_czujnik_zawor_podcisnienia_turbiny_egr_opel_.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336329
Udostępnij na innych stronach

A co to jest "Podtrzymanie Turbo"

i znowu trochę lektury,bo Polacy za mało czytają :mrgreen:

http://forum.opel24.com/astra-20-dtl-kontrolka-silnika-vt3779,10.htm?sid=be5148a13edb2cccc0b238ac450f0cd5#48385

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336313
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja wiem co to jest podtrzymanie turbo ale w silnikach sportowych a nie w 50 KW silniku diesla. heheh Ale tak serio to poczytałem troszkę i byc może to jest ten EGR. Musze na kompa się wpiąć. Pewnie we wtorek to zrobię.

 

A jeszcze jedno, ostatnio zauważyłem (po remoncie pierścieni) że jak jezdzę spokojnie to jest oki ale jak go prześmigam dłuższy czas na wysokich obrotach to mi olej spala. Instrukcja pisze że jest to możliwe, ale jak w praktyce???

 

 

 

Okej - jestem po diagnostyce - Błąd to recyrkulacja - pifko za trafienie. A przyczyna to prawdopodobnie przepływomierz. Ma to jakiś sens???

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336252
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności