Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Witam, wymieniałem ostatnio pierścionki w moim aucie, uszczelniacze, świeczki itp. Wczoraj robiłem trase ok 400 Km i czasami zaświecała mi się kontrolka silnika, Dzisiaj chciałem sprawdzić co to było, odchylam klapke a tam złącze jakies dziwne. Niby 16 pinowe ale ja liczyć normalnie to na 6 pinie mam dziurę. 1 - pusty 2 - pusty 3 - jest 4 - jest 5 - jest 6 - pusty 7 - jest 8 - pusty a w dolnym wierszy piny są na 12 i 16. które mam zwrzeć bo nie chce nic uszkodzić. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 boguszluk, w dieslu sposób domowego sprawdzenia blędów nie działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 no to się nie ucieszyłem Kupiłem Astrę, niby super niby oki, ale już mam jej dosyć. A ta lampka awaria silnika mnie dobija. Po co ją zrobili? U mojej mamy w Corsie C zapaliła się jak padł BEZPIECZNIK od wentylatora chłodnicy. SZOK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 boguszluk,krótkotrwałe zapalenie się kontrolki nie zawsze oznacza błąd.Na forum jest coś o tym,poza tym w dieslach dobrze orientuje się maniakopel i skot1. Coś znalazłem:http://forum.opel24.com/znaczek-samochodu-z-kluczem-vt3285.htm?highlight=kontrolka++kluczem O interfejsach robionych domowym sposobem jest tu;http://forum.opel24.com/tech-2-interfejs-vt2171,40.htm#57083   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 boguszluk, tą lampkę "check engine" zrobili po to że jak coś się "posypie" nie musiał byś kupować pół silnika nowego.A swoją drogą masz silnik Isuzu w którym części nie należą do tanich.Przeczytaj artykuł"temat" co dał Zibi no i spróbuj określić kiedy zapala Ci się ta kontrolka....nie zapala się przypadkiem gdy przekraczasz 3 tys obrotów??bo myślę że może Ci szwankuje podtrzymanie turbo.A czy osiągi spadają jak zapala się lampka??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Silnik 1,7 TD ale niestety oplowski. Lampka ta zapala się bardzo różnie, czasami przy spadku obrotów i gaśnie po przekroczeniu 2000. Ostatnio zapaliła się ok 2500 i auto straciło moc. Maxymalnie jechał 100 KM/h. Troszkę to niebezpieczne przy wyprzedzaniu PS. A co to jest "Podtrzymanie Turbo"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 boguszluk, ostatnio przerabiałem już z kimś temat silników 1.7TD i udowodniłem ze był to silnik ISUZU:) i ze opel miał tylko 1.7 D I cała seria 2.0 didti oraz 2.2 dti...reszta silników dizla w "oplu" to bmw,isuzu i fiat jak poszukam to wkleję ten temat.No ale nie ważne czyj to silnik tylko o problem z zapalając się kontrolką.A zapala się jak silnik jest zimny???czy na rozgrzanym tez??A co do egr masz tu link : http://www.allegro.pl/item180892691_czujnik_zawor_podcisnienia_turbiny_egr_opel_.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 A co to jest "Podtrzymanie Turbo" i znowu trochę lektury,bo Polacy za mało czytają http://forum.opel24.com/astra-20-dtl-kontrolka-silnika-vt3779,10.htm?sid=be5148a13edb2cccc0b238ac450f0cd5#48385   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 zibi, heh dzięki Zibi wiedziałem że gdzieś to już wyjaśniałem:D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Ja wiem co to jest podtrzymanie turbo ale w silnikach sportowych a nie w 50 KW silniku diesla. heheh Ale tak serio to poczytałem troszkę i byc może to jest ten EGR. Musze na kompa się wpiąć. Pewnie we wtorek to zrobię. A jeszcze jedno, ostatnio zauważyłem (po remoncie pierścieni) że jak jezdzę spokojnie to jest oki ale jak go prześmigam dłuższy czas na wysokich obrotach to mi olej spala. Instrukcja pisze że jest to możliwe, ale jak w praktyce??? Okej - jestem po diagnostyce - Błąd to recyrkulacja - pifko za trafienie. A przyczyna to prawdopodobnie przepływomierz. Ma to jakiś sens??? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2718-z%C5%82%C4%85cze-kontrolne-w-17-td/#findComment-336252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.