Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 witam kupilem piekną czarną vectre b rok 2000 pełna kremowa skóra klimatronic zmieniarka spojlery złote alusy model desing niema niestety tempomatu ale czytalem ze w dieslach wystarczy zmienic manetke na taka z tempomatem i bedzie dzialac --- czy to prawda? jestem zadowolony z jej wygladu obeicalem sobie ze po vektrze di ktora sprzedalem niekupie wiecej opla ale ... uleglem tej wersji hmm ... niestety mam pare problemow jak zwykle brakuje mocy w silniku 2.0 dti 16v zmienilem silnik poniewaz glowica niestety byla walnieta nawet nienadawala sie na szlifowanie zalany olejem zbiorniczek z wodą mechanik zmienil ten silnik na nastepny i tu mam pytanie nr 1 .........jak rozpoznac jaki silnik wsadzil bo wyglada jak zwykly di i tu jak rozpoznac jaki silnik mam teraz w tej pieknej budize nr 2 dzis walnol alternator wiec jaki wybrac urzywany czy nowy??i jkiej mocy mozna jakis silniejszy tam wlozyc?? czytalem ze brak mocy moze powodowac przeplywomierz powietrza wiec wymienie go na poczatku i teraz niewiem jaki mam wybrac skoro niewiem jaki mam silnik ... to samo z alternatorem nr 3 prawdopodobnie turbina tez siedzi wogle jej nieczuc i nieslychac - kiedys mialem omege b 2.5tds tamta turbina chodzila pieknie gwizdala jak odkurzacz czy mozna uzyskac to w vektrze? nr 4 widzialem mnustwo lamp przednich np anel eye do mojej viki ale wydaje m isie ze moja ma jakies silniki pod samymi lampami a te angel tego niemaja czy to znaczy ze bedzie mi czegos brakowac jak je wymienie na te ladniejsze ?? mam soczewkowe lampy w standardzie nr 5 kontrolka sinika zapala sie po przejechaniu paru kilometrow auto zwalnia do 70km /h i niedaje sie juz przyspieszyc zdarza sie ze jadac pod gore miele silnikiem na dwojce az wyje zeby pod nia podjechac , inaczej nie idzie jedzie sie jak bym holowal polciezarowke niestety na zczytywaniu błędow nie pokazuje zadnych nr 6 kiedy naciskam gaz do dechy podczas postoju obrotosciomiez z wielkim trudem i bardzo powoli osiaga 4 tysiace obrotow -------- co jest grane http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif ogolnie jedzi sie strasznie mułowato az sie wydaje czasem ze przechodnie wyprzedaja mnie o niebo podczas jakiej kolwiek jazdy niemowiac juz ze psychicznie mnie juz to doluje jak jakis stary pierdziel bierze mnie jakims gratem gdziekolwiek ja mu gas a on zdycha ............ porazka potrzebuje od was serji zastrzykow dopingujacych dla mojej viki dodam ze auto z anglii bede wdizeczny za kazda podpowiedz dzieki Zmieniłem tytuł na czytelny/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 O zamulonych dtl-ach jest sporom na forum poszukaj (sprawdź układ podciśnieniowy). Tempomat to tak jak piszesz. Oznaczenie silnika wybite jest na głowicy (popatrz między 2 a 3 świecą żarową od strony turbiny). Alternator o tych samych parametrach, a przepływomierz najlepiej oryginał. Jeśli pali się check to zacznij od diagnozy, odczytaj błędy to nikt nie będzie zgadywał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-104062 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ok , podladuje na poniedziałek aku i mam nadzieje ze dojade do mechanika bo przedwczoraj jak go wziolem to w aucie już lampy nieswiecily( długie swiecily jak postojowki) po 15 min jazdy i brakowało wspomagania [ Dodano: Czw Lut 04, 2010 13:38 ] wiec sytujacja wyglada tak oto moje fotki auta mam nadzieje ze cos bedzie widac znalazlem nr na silniku i kolektorze na silniku pomiedzy swiecami r9128018 38964 na kolektorze gm 90530759 0 822 680 hab http://img504.imageshack.us/img504/516/img0188n.jpg http://img59.imageshack.us/img59/5816/img0186z.jpg http://img4.imageshack.us/img4/9541/img0184ye.jpg http://img704.imageshack.us/img704/5660/img0190v.jpg http://img4.imageshack.us/img4/1197/img0187el.jpg http://img5.imageshack.us/img5/7403/img0185d.jpg http://img682.imageshack.us/img682/2747/img0183ui.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-103938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Cześć kolego. Ze zdjęć wynika że jest to DTI czyli z intercoolerem. Co do błędów jeżeli turbina się nie załacza to może to być wina vacu pompy.Przynajmniej ja tak miałem.Przepływomierz też przydałoby się przeczyścić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-103744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam czytalem dość sporo na temat vacuum pompy egr i elektrozaworów . I mam lekki mętlik w głowie mianowicie . Auto ma muła brak jakiej kolwiek dynamiki pod górkę babcia na rowerze jedzie szybciej szybko pedał hamulca stajie się twardy natomiast przy jeździe z dużej górki i ciągłym trzymaniu hamulca pedał hamulca raptownie sam wchodzi do końca podłogi i trzeba naprawdę mocno depnąć żeby się zatrzymać . do tego walnoł ostatnio alternator więc sumujac wszystkie minusy postanowiłem wiec , rozebrac auto na tyle ile potrafie i posprawdzać conieco , Rozebrałem cały kolektor dolotowy (benzyna ), przemyłem egr wd-40 , wszystko az sie klejiło od czarnego mułu. Rozebrałem Siłownik klap zawirowań wylał sie z niego czarny olej przemyłem go i wziołem sie za elektrozawory .3 elektrozawory ten sam problem gumowa część zatyczki ktora styka sie z membraną była wyrobiona miała wyraziste wgłębienia , usunołem więc starą warstwę silikonu i nałożyłem drugą . Elektrozawory były zalane olejem najbardziej ten do którego idzie silikonowy wężyk od Siłownika klap zawirowań . Teraz stoje przed vacuum pompą i odłączyłem od niej szybkozłącze dotknołem krućca i jest mokry od oleju . Ściągnołem gumowy wężyk z dołu vacuum pompy i tam tez jest wilgotno - PYTANIE 1- czy powinienem wymienić tą pompę?? PYTANIE 2- czy można ją jakoś przemyć przeczyścić zeby znów zadziałała?? PYTANIE 3- czy jakieś wycieki z niej są dopuszczalne??? czy powinna być całkiem sucha?? Poza tym turbina też jest mokra jak wyciągnołem gumowy wąż z metalowej rury . PYTANIE 4- czy jest dopuszczalne zeby turbina była w jakimś stopniu wilgotna czy powinna być całkiem sucha?? Słyszałem też że skoro w egr kolektorze itp. jest czarny osad/olej to w intercoolerze bedzie jeszcze wiecej stąd pytanie 5- jak się wziąść za sprawdzenie tego i ewentualne czyszczenie PROSZE O LINKI ps nie działa mi klimatyzacja czy to ma jakiś wpływ ?? [ Dodano: Czw Lut 25, 2010 04:15 ] a i jeszcze jedno czy jest mozliwość zamontowania takiej od olejarki gdzieś na wężu od turba czy przed intercollerem?? czy gdziekolwiek i czy to by zadziałało ?? żeby zmiejszyć częstotliwość mycia powyższych elementów http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-97696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 niechce Cie kolego przygnebiac ,ale na moje oko winą opisywanych przec Ciebie niedomagan (hamulce, klima, wspoma,silnik ) jest poprostu ANGLIK . Przekładka najwyrazniej była przeprowadzona przez osoby bez doswiadczenia ,w/g mnie bedziesz miał oprócz ładnej budy ładną skarbonke,podlecz i sprzedaj to bedzie najrozsądniejsze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-97684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 trochę to przerażająco brzmi , możesz trochę rozwinąć ten temat ? Co mogli mi tam źle zmontować? Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem - wymienili mi nietylko silnik na gorszy ale wszystkie podzespoły?? nawet gdyby to i tak niczego im nieudowodnie z redaktorem tv niejestem to co sugerujesz kolego co może być z tą vectrą pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-97607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 trudno oceniac na odległosc w każdym bądz razie nie wszyscy mechanicy wiedzą co robią ,jesli maiąłes silnik dti a wsadzili dtl to ecu samochodu raczej nie bedzie chciał wspólpracowac z podobną ale jednak nieco inną jednostką ,w przypadku takich roszad ,musi nadzorowac to tęga głowa by wszystko zagralo jak należy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-97574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 wiem juz że to silnik tdh x20dth wrzuciłem kolejnych pare pytań . potrzebuje pomocy odnośnie tych nowych pytań.... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27484-vectra-20-16v-dti-brakuje-mocy/#findComment-97418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.