Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam Mam taki problem z paskiem wieloklinowym w Astrze 1,8 F a mianowicie pasek był napinany kilkakrotnie przez mechanika i po przejechaniu ok. 50 km. znowu się luzuje co jest przyczyna rozladowania akumulatora . Napinacz jest mechaniczny ( śruba dokręcona na ful ) , alternator sprawdzony , matrwią mnie jednynie lekkie skoki tego paska , czyżby moze być coś z kołem pasowym Drugi pasek od wspomagania chodzi normalnie . Moze ktoś miał podobny przypadek , prosze o poradę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27670-pasek-wieloklinowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 A gdy pasek jest poluzowany po prawidłowym napięciu to napinacz również się luzuje? Może śruba ustalająca napinacz jest za słabo dokręcana albo na skutek drgań silnika samoistnie się odkręca. Spróbuj pod śrubę podłożyć podkładkę sprężynującą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27670-pasek-wieloklinowy/#findComment-102252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Śruba była dokręcana kilka razy i podkladki też są a sprawa sie wyjaśniła po wymianie koła pasowego alternatora - brakowało klina który ustala koło z wałkiem. Narazie jest ok . napisze jakby się coś zmieniło . dzięki za sugestie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27670-pasek-wieloklinowy/#findComment-102125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.