Gość jacusslavus Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Czym rozni sie silnik 1.4 16v twinport od 1.6 16v twinport procz pojemnosci i mocy? Czy to prawda, ze 1.4 ma lancuszek rozrzadu a 1.6 paseczek? Jesli tak to po jakim okresie eksploatacji zainteresowac sie lancuszkiem w 1.4 twinport? twinport to zmienne fazy dolotu. jak to dziala i czy dopiero przy wyzszej temperaturze? czytalem gdzies ze to dziala tylko jak silnik jest ok 90 stopni...dzieki za ew info.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28382-14-twinport-vers-16-twinport/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Czy to prawda, ze 1.4 ma lancuszek rozrzadu a 1.6 paseczek? Jesli tak to po jakim okresie eksploatacji zainteresowac sie lancuszkiem w 1.4 twinport?Silnik Z14XEP ma łańcuch rozrządu i jest on tzw. bezobsługowy czyli nie ma określonego terminu wymiany, w rzeczywistości wymienia się go w momencie gdy zaczyna być go słychać. Zaś Z16XEP ma rzeczywiście pasek rozrządu i w/g GM należy go wymieniać co 10 lat lub co 150 tys. twinport to zmienne fazy dolotu. jak to dziala i czy dopiero przy wyzszej temperaturze Na temat Twinport dowiesz się więcej :http://motonews.pl/services/ope/?op=art&sid=667   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28382-14-twinport-vers-16-twinport/#findComment-96007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.