Gość sylvvek86 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam, mam probelm z moją astra G 1.2 16 v 1998 rok produkcji. Otóż szarpie na ciepłym silniku przy niskich obrotach. Po podłączeniu pod komuter nie wykazało żadnych błędów. Wymienine zostały świece - w tym modelu ponoć jest cewka zapłonowa zamiast przewodów i gdyby była ona uszkodzona auto nie chciało by jechać. Na zimnym silniku nie ma problemu, nie szarpie, po przekroczeniu 80 stopni szarpie, dopiero po przyciśnięciu mocniej pedału gazu szarpanie ustaje, ale po następnej zmianie biegu jest to samo. Dodatkowo oborty na luzie falują. Co może być przyczyną? Pozdraiwam serdecznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28409-astra-g-12-16-v-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 ponoć jest cewka zapłonowa zamiast przewodów i gdyby była ona uszkodzona auto nie chciało by jechać. Nie koniecznie.Spotkałem się że przed wtyczką był kabelek pęknięty,nie było tego widać i nikt nie mógł znaleźć przyczyny. Przypadek sprawił że to zostało znalezione Sprawdź wszelkie wtyczki czy nie są pośniedziałe Często zdarza się że przewody podciśnieniowe są sparciałe i łapie powietrze Zobacz tu http://forum.opel24.com/falujace-obroty-na-biegu-jalowym-vt42116.htm?highlight=obroty+faluj%B1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28409-astra-g-12-16-v-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-95799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylvvek86 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 ponoć jest cewka zapłonowa zamiast przewodów i gdyby była ona uszkodzona auto nie chciało by jechać. Nie koniecznie.Spotkałem się że przed wtyczką był kabelek pęknięty,nie było tego widać i nikt nie mógł znaleźć przyczyny. Przypadek sprawił że to zostało znalezione Sprawdź wszelkie wtyczki czy nie są pośniedziałe Często zdarza się że przewody podciśnieniowe są sparciałe i łapie powietrze Zobacz tu http://forum.opel24.com/falujace-obroty-na-biegu-jalowym-vt42116.htm?highlight=obroty+faluj%B1 Mechanik stawia na przepływomierz, czy tomożliwe? Moje dodatkowe spostrzeżenie - szarpie jak jest wilgotno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28409-astra-g-12-16-v-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-94688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Moje dodatkowe spostrzeżenie - szarpie jak jest wilgotno.A jak się rozgrzeje to jest ok?W takim razie jest przebicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28409-astra-g-12-16-v-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-94562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylvvek86 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Właśnie jak się rozgrzeje zaczyna szarpać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28409-astra-g-12-16-v-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-94158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.