Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 dzis wymienilem u gazownika filterek gazu, po tym cos tam pokrecil itd i wrocilem do domu, zauwazylem ze gdy wrzucam na luz to auto gasnie, cos tam pokrecilem pod maska i bylo lepiej nie gaslo ale tak jak traktor bardzo niskie obroty, dodam ze jest to inst 1punktowa, ma ktos moze opis jak ustawiac taka inst lpg? dodam ze przy reduktorze sa 2 sruby i na takim grubym czarnym wezu jest 1 pokrętło. jeszcze mi tam powiedzieli jak czyms tam sie podpieli ze "nie ma reduktora" ze gniazda zaworow i glowica moga mi pasc czy cos w tym stylu, nie wiem czy to prawda a moze chcieli zarobic bo nowy reduktor 350zł pytali sie ile mi pali to im mowi ze 7 w trasie i 9 w miescie, a oni ze za nisko byl gaz ustawiony. dla mnie to smieszne bylo;] moje auto to astra 1,6 ma ktos jakies pomysly czy mozna samemu to sobie ustawic? bo nie chce mi sie z nimi gadac juz [ Dodano: Pią Mar 05, 2010 16:01 ] Dodam ze teraz pali mi sie zolta kontrolka od silnika a wczesniej przed wymiana filtra i ich ustawianiem nie palila sie gdy byl na gazie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28441-wymiana-filtra-gazu-i-problemy-po-tym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 jedz do lepszych gazowników, ja mam taka sama instalację, 1 generacji, a ustawiłem sam na analizatorze spalin na reduktorze ustawiasz ilość gazu do biegu jałowego, a na tym "grubym wężu" - pokrętło odpowiada za ilość gazu podczas jazdy. powinni podregulować i oczyścić parownik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28441-wymiana-filtra-gazu-i-problemy-po-tym/#findComment-95480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 dzis bylem u niego. tam gdzie byl filtr nowy wkladany powstala jakas nieszczelnosc i gaz sie ulatnial , odkrecil to znowu poptraktowal silikonem takim czerwonym i zakrecil pokrywke i jest ok. kontrolka check engine palila sie bo niby byla za uboga mieszanka, cos tam pokrecil i narazie jest ok. ale i tak mam chyba parownik do wymiany bo na gazie juz zrobil prawie 90tys km. dokladnie to mam tomassetto 100hp. moge tez inny zalozyc jakby co? bo regenerowac mi sie nie chce. a nowy kosztuje ze 170zl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28441-wymiana-filtra-gazu-i-problemy-po-tym/#findComment-95109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.