Gość Dario19823 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Mam opla corse pare dni temu wymieniłem łozyska z tyłu w kołach dokreciłem łozyska , zawleczka super zero luzu autko cacy. nastepnego dnia po przejechaniu 20 km znowu wyszedł luz na łozysku , wiec sciagłem dokreciłem spoko było na dwa dni i znowu luz ..Mam rozumiec ze musze dokrecac to łozysko az sie ułozy i luz zniknie. bo nie chce na chama dowalic bo łozysko sie rozsypie. pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Po wymianie łożysk i przejechaniu kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów należy łożyska ponownie dokręcić, dlatego, że łożysko pod obciążeniem układa się i może się zluzować. Łożyska dokręca się odpowiednim momentem a później lekko luzuje (np. 100NM poluzować + 20NM o 90* poluzować). Zbyt mocne dokręcenie łożyska może spowodować jego przegrzanie a co za tym idzie uszkodzenie. Podaj model oraz pojemność silnika (a jeszcze lepiej wpisz w swój profil) to podam Ci moment z jakim powinieneś dokręcić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-95300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 a wymieniales bieżnie ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-95098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dario19823 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 tak wybiłem młotkiem i prasa wbiłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-94892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony_corsarz Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 które czuć przy "szarpaniu tylnym kołem.... Dodam, że długi czas było dobrze a teraz nie wiadomo skąd znowu. W przypływie frustracji złapałem za koła przypadkowej Corsy stojącej na parkingu obok moje i TEŻ LUZY!! Nakrętka odkręcić się nie mogła bo jest włożona szpilka.. o co więc chodzi? Corsiarzu, sprawdz swoje tylne łożyska!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-23322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony_corsarz Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 przy okazji chciałem się zapytać jaki smar kupić do łożyska, proszę o propozycje najlepiej konkretnych produktów. Z góry dzięki!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-23314 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wymiałem w swojej Corsie łożyska FAG, smar był w komplecie. Po ponad 2 latach zero luzu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-23297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 ale nie zawsze jest w kpl Zapakuj np ŁT4S3, (choć niektórym wystarcza też i ŁT4S2) z taką nazwą/dopiskiem znajdziesz u różnych producentów i będą one zwykle o podobnych parametrach/właściwościach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28464-wymiana-tylnich-%C5%82ozysk/#findComment-20395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.