Gość da_sas Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Nie całkiem jasno się wyraziłem, wiem mniej więcej jak to działa (interfejsu jeszcze nie mam ale zczytanie błędu to nie problem) Czyli coś jak napisał przedmówca: sterownik silnika posiada 2 mapy: - mapa pracy normalnej - mapa pracy awaryjnej . Chciałem po prostu uściślić jak to dokładnie jest z tym trybem awaryjnym i zrobić taki wykaz błędów przy których komp ustawia się w poszczególny tryb awaryjny, tak dla jasności w jednym temacie. Czyli idąc dalej- które konkretnie błędy powodują przestawienie się w mapę pracy awaryjnej? Przykładowo: ktoś odczytał p0380 - i chce się upewnić czy jeździ normalnie czy w trybie awaryjnym (mapa pracy awaryjnej), i czy rzeczywiści samochód mu muli czy to tylko urojona paranoja na w skutek pojawienia się kontrolki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28512-tryby-awaryjne-pracy-silnika/page/2/#findComment-94810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Chciałem po prostu uściślić jak to dokładnie jest z tym trybem awaryjnym i zrobić taki wykaz błędów przy których komp ustawia się w poszczególny tryb awaryjny, tak dla jasności w jednym temacie. Nie da rady. I składa się na to wszystko co zostało już napisane. Wszystko zależy od wartości przekazywanych do ecu jesli sa lekkie odchylenia będzie tylko sygnalizacja problemu jeśli duże auto się zamuli błąd będzie cały czas ten sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28512-tryby-awaryjne-pracy-silnika/page/2/#findComment-94803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.