Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Witam.Od dłużeszego czasu moja Astra (1.6 16v) wydale z siebie pewną ilość szarego dymu,zwłaszcza przy redukcji,jak również zauważalny jest ubytek oleju w stopniu powiedzmy 500ml/1000 km.Według mnie do wymiany są uszczelniacze zaworów..pytanie..czy tylko to czy zagłebiać się do pierścieni?i w jakim stopniu po wymianie te objawy mogą się zmienić???Dzięki za wszelki INFO.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 kompreche sprawdz i bedziesz wiedzial czy pierscienie czy uszczelniacze mozesz tez zmienic olej na "gestszy"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Silniki X16XEL tak już mają, że lubi olej. Norma serwisowa to z tego co pamiętam 1l/1000km. Jeśli pali połowę tego to nic nie rób. Przeważnie chodzi o uszczelniacze (info z różnych forów)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Na pewno nic ci się nie zmieni bo 0,5l-na 1000 to jest rewelacja a nie usterka ,aby cokolwiek robić przy pierscieniach to należy zmierzyć kompresje poza tym nadmierne spalanie oleju to kolor błękitny a nie szary jak piszesz widocznie słuchasz złych doradców podpowiadaczy i dlatego chcesz remontować silnik .Jeździj i nie przejmuj się szarym dymem bo każde auto go wydala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Mam astrę kombi z takim silnikiem i robi to samo, zużycie oleju też w granicach 0,5 na 1000km, tak, że chyba "Brzoza "ma rację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Navri, Dołączam się do zdania brzozy i camela. I u mnie szary dym pojawia się przy okresowo jak silnik jeszcze nie rozgrzany a na zewnątrz jest odpowiednia wilgotność.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Mam tego swiadomosc ze okreslona ilosc spalin musi wydostawac sie na zewnatrz..ale na moja spostrzezenie to pojawia sie tzw "zaslona dymna" zazwyczaj po redukcji biegu przy dobrze rozgrzanym silniku i to wlasnie mnie irytuje i tego chcialabym sie pozbyc.Moj nazwijmy to zaufany "znachor" sugeruje wlasnie owe uszczelniacze...pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Wlasnie sprawdz cisnienie na cylindrach tobedziesz wiedzial   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2854-dymz-rury/#findComment-334556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.