Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Mam pytanie czy przy wymianie stacyjki (w starej ukręcił się trzpień czy jak to tam nazwać może drucik) trzeba wymieniać również obudowę stacyjki? Sama stacyjka to koszt ok. 50 zł, a koszt obudowy to już ok. 150 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam Jakoś nie bardzo rozumiem i inni pewnie też bo by coś podpowiedzieli Do stacyjki jest podłączona kostka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-94201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Tak ale stacyjka dzieli się na wkład stacyjki ten z kluczykami i obudowę stacyjki, autko jest u mechanika i mechanik twierdzi, że musi wymienić również obudowę stacyjki. Poza tym twierdzi że trzeba zdemontować kierownicę, a w związku z tym odpiąć poduchę i konieczne jeszcze będzie podpięcie kompa celem usunięcia błędu (poduszki bezpieczeństwa), a ukręcił się trzpień od wkładu stacyjki, który to wkład wchodzi w obudowę. Nie wiem na jakiej zasadzie wkład łączy się z obudową i stąd moje pytanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-94191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Kolego może ten temat Ci pomoże? http://forum.opel24.com/wyjecie-stacyjki-z-astra-ii-vt4508.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-94135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Dzięki za linka, znalazłem tam taki fragment: nie wiem dokładnie jak jest w astrach G ale w F zdejmujesz obudowę, potem już widzisz stacyjkę, żeby wyjąć stacyjke trzeba wykrecic kostkę z tyłu i 1 śrubkę obudowy na łączeniu. Ona jest zalana jakimś metalem, Pytanie czy jak się rozwierci ten metal aby dostać się do śrubki to obudowę trzeba kupić nową czy da się to poskładać jeszcze w całość. Mechanior chce mnie skasować między innymi za obudowę stacyjki i nie wiem czy mi mówi całą prawdę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-94056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Coś nie chce mi się wierzyć temu mechanikowi. Proponuję podjechać do klucznika, który dorabia klucze, naprawia stacyjki itd.... , on powiedz co i jak i jaką cenę on Ci zaproponuje. Ja za naprawe wkładu w AG zapłaciłem 120 zł u klucznika przy tesco. Nie zdążyłem porządnie zrobic zakupów i już po bólu. W F-ce może być podobnie. Może podjedziesz swoim samochodem dobierając się do kostki i na śrubokręt odpalisz, tylko nie zapomnij włożyć kluczyka do stacyjki i przekręcić bo blokada kiery zadziała.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-93979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Niestety już za późno a oto co ujrzałem. http://w358.wrzuta.pl/obraz/64RLSqkSHBG/dsc00079 http://w358.wrzuta.pl/obraz/4NYl8GOlzR2/dsc00080 http://w358.wrzuta.pl/obraz/9VRV5jh3IgQ/dsc00081 http://w358.wrzuta.pl/obraz/7EJOhEQzJ8g/dsc00082 http://w358.wrzuta.pl/obraz/4xGXNyprJxO/dsc00086 Najbardziej interesuje mnie ten szary klej między obudową stacyjki, a tym czarnym. Na początku myślałem, że to silikon ale ten jest twardy (jakiś poxipol). Czy to powinno tak wyglądać Pomijam już że obudowa nie wygląda mi na nową. Poprawiłem "regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-93786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 bomber, nie mam już f-ki więc zdjęcia cCi nie zrobie, ale posłuże się zapożyczonymi. http://moto.allegro.pl/item954709818_opel_astra_f_corsa_wklad_stacyjki_klucze_2szt.html pod tym linkiem masz wkład stacyjki, żeby go wymienić musisz znaleźć otwór w obudowie stacyjki i cienkim śrubokrętem lub drutem wcisnąć te zapadke( nie pamiętam ale podczas tego zabiegu kluczyk musi być w pozycji I) widoczną na zdjęciu przez otwór w obudowie jednocześnie przy pomocy klucza znajdującego się w stacyjce poprostu wysunąć w kierunku pasażera. Po co ruszać kostke elektryczną, czy obudowe? Swoją drogą to nie wiem po co ktoś tam kleił bo w oryginale to wygląda mniej więcej tak: http://moto.allegro.pl/item931763679_skce_opel_astra_i_f_1_7_1_7_d_1994_stacyjka.html Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28581-demonta%C5%BC-i-wymiana-stacyjki/#findComment-93736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.