Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

niedawno kupiłem AstreII 1.6 16V w Hatchbacku

 

#1

świeci INSP - ale to już wyczaiłem na Waszym Forum! dzięki!

 

#2

świeci poduszka (padł akumulator)- ile średnio kosztuje usunięcie tego błędu, i jak to sie ma do zakupu interface'u? opłaca się kupić takie cudo? jak tak to jaki i ile to kosztuje. oczywiście chodzi o minimum kosztów i maksimum możliwości (wiem, najlepiej "kup dwa, jeden tani drugi dobry :)"

 

#3

Astra nie ma centralnego, a przydałby się. Iść w Allegro, czy jednak szukać czegoś na szrocie? wiem że kwestia siłowników na bagażnik i wlew ma znaczenie.

 

#4

to moja pierwsza Astra/Opel - na co szczególnie zwrócić uwagę? co lubi sie "posypać"? autko ma 160tyś na liczniku na 100% pewne! rozrząd był robiony 2 razy i chce go teraz też zmienić - przy okazji ponoć trzeba zrobić pompę wody. z tego co się orientowałem ponoć są 2 typy pomp i rolek/napinaczy do rozrządu - jest jakiś sposób na bezbłędną identyfikacje - bez wyciągania cześci z auta?

 

pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28586-powitanie-i-szybkie-pytania/
Udostępnij na innych stronach

#2

 

Zrób sobie interfejs 2 h roboty jak nie boisz się lutownicy. Linki do schematów są na forum. koszt +/- 10 zł. Sczytywanie + kasowanie błedów.

 

#3

 

Jak założysz oryginalny nawet ze szrotu to będziesz miał spokój.

 

#4

 

poczytaj forum

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28586-powitanie-i-szybkie-pytania/#findComment-93886
Udostępnij na innych stronach

#2

Zrób sobie interfejs 2 h roboty jak nie boisz się lutownicy. Linki do schematów są na forum. koszt +/- 10 zł. Sczytywanie + kasowanie błedów.

dzięki za odpowiedź! powiedz czy chodziło Ci dokładnie o ten schemat?

Dołączona grafika

z tego co się zorientowałem to wtyczka ODB2 jest najdroższa w tym zestawie. ja potrzebuje użyć tego wynalazku (jak narazie) tylko raz - mogę poprostu wpiąć kable w gniazdo bez wtyczki? czy lepiej nie ryzykować i nie skąpić 20pln ;(

...ktoś mi powiedział że jeśli błąd poduchy wyskoczył przez rozładowany aku to po jego doładowaniu powinien sam zniknąć - tak się nie stało - czy to może być problem z poduchą albo napinaczami?

 

#3

Jak założysz oryginalny nawet ze szrotu to będziesz miał spokój.

 

już udało mi się kupić za śmieszne pieniądze (100zl) całą klapę bagażnika z osprzętem centralnego (a i tak muszę ją wymienić + malowanie)

widzę że gorzej będzie z centralnym drzwi bo trzeba wymienić cały mechanizm elektrycznych szyb plus centrala z pilotem.

mam jeszcze "dziure" koło klaksonu po lewej na kierownicy - muszę kupić nową poduchę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28586-powitanie-i-szybkie-pytania/#findComment-93682
Udostępnij na innych stronach

 

#2

Zrób sobie interfejs 2 h roboty jak nie boisz się lutownicy. Linki do schematów są na forum. koszt +/- 10 zł. Sczytywanie + kasowanie błedów.

dzięki za odpowiedź! powiedz czy chodziło Ci dokładnie o ten schemat?

Obrazek

z tego co się zorientowałem to wtyczka ODB2 jest najdroższa w tym zestawie. ja potrzebuje użyć tego wynalazku (jak narazie) tylko raz - mogę poprostu wpiąć kable w gniazdo bez wtyczki? czy lepiej nie ryzykować i nie skąpić 20pln :jupi:

...ktoś mi powiedział że jeśli błąd poduchy wyskoczył przez rozładowany aku to po jego doładowaniu powinien sam zniknąć - tak się nie stało - czy to może być problem z poduchą albo napinaczami?

 

#3

Jak założysz oryginalny nawet ze szrotu to będziesz miał spokój.

 

już udało mi się kupić za śmieszne pieniądze (100zl) całą klapę bagażnika z osprzętem centralnego (a i tak muszę ją wymienić + malowanie)

widzę że gorzej będzie z centralnym drzwi bo trzeba wymienić cały mechanizm elektrycznych szyb plus centrala z pilotem.

mam jeszcze "dziure" koło klaksonu po lewej na kierownicy - muszę kupić nową poduchę?

 

Kolego obawiam się że znalazłeś zły schemat ten jest jak najbardziej ok ale dla diesli. Uniwersalny powinien być zrobiony na układzie MAX232.

 

tu masz link do schematu

 

a

 

to przeczytaj

 

OBD2 nie kupuj tyle co do komputera RS232 i wystarczy, tylko jak już kolega wspomniał wyżej opisz kable. Ja kilka dni temu zarżnąłem swojego samoroba bo kolory pomyliłem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28586-powitanie-i-szybkie-pytania/#findComment-93623
Udostępnij na innych stronach

Kolego obawiam się że znalazłeś zły schemat ten jest jak najbardziej ok ale dla diesli. Uniwersalny powinien być zrobiony na układzie MAX232.

 

tu masz link do schematu

 

a

 

to przeczytaj

 

OBD2 nie kupuj tyle co do komputera RS232 i wystarczy, tylko jak już kolega wspomniał wyżej opisz kable. Ja kilka dni temu zarżnąłem swojego samoroba bo kolory pomyliłem.

SPEWAK!

dzięki za odpowiedź! widzę że Twoja wersja schematu jest już zdecydowanie bardziej zaawansowana ??? choć i ta wcześniejsza sprawiła mi trochę problemu - przez BC147B - już chyba nieprodukowany.

 

z braku wolnego czasu a i też sklepu elektronicznego "z prawdziwego zdarzenia" w moim mieście (Oświęcim) - pytam: ktoś z tego forum prowadzi sprzedaż takich układów/interface'ów w wersji już zmontowanej?

 

pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/28586-powitanie-i-szybkie-pytania/#findComment-92172
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności