Skocz do zawartości

Wentylator sam sie włączył przy zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

No niedawno wróciłem do domu. I jadąc, temperatura wskoczyła do ponad 90 stopni znowu, po przejechaniu ok 5 km, zatrzymałem się na stopie i jakoś w tym czasie zaczęła temperatura spadać, poniżej 90. Niewiem o co chodzi czy to wskazówka walnięta czy co...

Przez przypadek dotykałem przewodów i wszystkie były ciepłe.

 

Napięcie jest cały czas więc nie musisz przekrecać tam nic nie uszkodzisz są bodajże trzy wsówki w tym jedna z napięciem tylko nie trzymaj rąk przy wentylatorze . Kawałek drucika 5cm. i dotykaj i zacznie chodzić i to wszystko. Tak się robi gdy padnie czujnik a jechać trzeba i w drogę :twisted:

 

Sprawdz bezpiecznik numer 11

jest jeszcze przekaznik wentylatora pod maska w puszcze przy podszybiu.

 

 

 

temperatura moze sie wahac w zaleznosci od stopnia otwarcia termostatu, pełne otwarcie termostatu nastepuje przy temperaturze rzędu 105-110 stopni.

 

PS wentylator raczej nie włącza się przy 90 stopniach tylko troszke wyzej u mnie przy ok. 100 i schladza do ok 85

 

No niby tak, tylko do tej pory jak wskazówka była na 90 to słychać było wentylator, dopiero kilka dni temu się porypało. Zresztą, i tak wyższą temperaturę trzyma, ale tłumaczyłem to sobie krokowcem, bo trzyma mi wysoki obroty trochę, krokowiec już leci do mnie. A co do wentylatora to zobaczymy jutro za dnia.

 

no to zobacz najpierw bezpiecznik, potem podlacz wentylator na krotko mostkujac na wtyku termostatu chlodnicy, jak zadziala to pozostanie sprawdzenie przewodow i ew. podmiana przekaznika (ktorego notabene mozesz jeszcze nie miec w Twoim roczniku).

 

Nie pinowałem jeszcze nic ale...

przy wyższej temperaturze wentylator chodzi... więc coś musi być z jakimś czujnikiem albo coś.

 

No teraz wreszcie napisałes oto co najbardziej w tym wszystkim chodzi ;( jeżeli przy wyższej się załancza to jest dobry i nic nie pinuj tylko wez się za termostat , jeżeli by był walnięty czujnik to w ogóle by się nie załączył .Więc musi się po prostu całkowicie nie otwierać i dlatego masz takie wskazania :]

 

Panowie a ja mam taki problem.Mam nieszczelna chłodnice od klimy więc ją zdemontowałem z wentylatorem jak odłaczyłem wentylator od klimy to ciagle mi chodzi wentylator od chłodnicy i świeci sie kontrolka itp .Wywaliłem bezpiecznik i narazie tak jezdze kontrolując cały czas temp.Nie chce zakładac tego spowrotem bo i tak czekam na nowa chłodnice .

Da sie jakoś wyłaczyć ten wentylator lub skasować bład czy wentylator od klimy musi być podpięty cały czas

 

Prosze o wskazówki

 

po przejechaniu ok 5 km, zatrzymałem się na stopie i jakoś w tym czasie zaczęła temperatura spadać, poniżej 90

 

ewentualnie stabilizator napiecia przy wskazniku powiedział papa

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności