Skocz do zawartości

Nie za dużo za remont?


Rekomendowane odpowiedzi

O mobilu slyszalem dobre opinie, ze wlasnie jak komus bierze olej to po zmianie na mobil, bierze mniej, sam na nim jezdze, tylko ze 5W50. Mozesz jeszcze spróbowac przejsc na pelny mineral 15W/ ... - ale jesli kontrolka oleju swieci juz a wolnych obrotach, to pewnie to juz niewiele pomoze.

Wedlug nmie wyjscia sa nastepujace,

-pakowac sie w remont - w najlepszym wypadku okaze sie ze wystarczy wymienic pierscienie panewki i zrobic głowice - moze znajdziesz zaklad gdzie za 1500 zl zrobią

- kupic uzywany silnik w dobrym stanie - przelozyc i jezdzic - silnik ok 1000zl , przelozenie tez kilka stówek , pewnie sie okaze ze pasek trzeba wymienic, a moze jeszzce cos - jak dobrze trafisz to tez moze w 1500 sie zmknie

- 3 mozliwosc - zalac jakims tanim olejem mineralnym do diesla (jest gęstszy) pojezdzic troche zobaczyc co sie bedzie dzialo i w miedzyczasie szukac chętnego na na samochód

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2872-nie-za-du%C5%BCo-za-remont/page/2/#findComment-334413
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym juz na forum że ja robiłem kapitalke w asterce z silnikiem c16nz poniewaz była zatarta głowka korbowodu i kłok stukał o gładz cylindra. wymieniłem odrazu panewki pierscienie zrobiłem głowice uszczelniacze gniazda docieranie zaworów planowanie do tego wszystkie uszczelki swiece filtry i płyny teraz jest jak nowy i mam pewnośc co mam. na ten remont wydałem 700zł + robocizna 200zł nie pakuj sie w uzywane gówna takie jest moje zdanie Pozdrawiam :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2872-nie-za-du%C5%BCo-za-remont/page/2/#findComment-334392
Udostępnij na innych stronach

Memphis Bells 2500 zł to widze że taka standardowa za generalny remont silnika.

Troszke nieopłacalny. Ja też mam silnik C16NZ ale u mnie były tylko pierścienie wymieniane, uszczelniacze , uszczelki, obróbka głowicy bez szlifu tłoków. Tak że taka pólgeneralkla. Mnie to wyniosło 1500 zł w sumie.

Natomaist za taką kase możesz nabyć spokojnie jakiś porządny silniczek do Opla (niekoniecznie musi to być c16nz) za 2000 zł kupisz jakiegos ecoteca i 1000 na swapa. Jezeli auto uzywasz że tak to nazwe kulturalnie to bez problrmu rób swapa.

Zrób sobie taka liste co masz za + ze swapa a co masz za + z remontu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2872-nie-za-du%C5%BCo-za-remont/page/2/#findComment-334389
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem używany silnik do mojej astry z allegro w ciemno o udało mi się. trafiłem na żylete. tyle, że kupiłem C16SE i dałem do mechanika i kazałem im przełożyć ze starego silnika wałek rozrządu z obudową i kolektory i wszystko gra. wiem, że dolot różni się kształtem NZ-kwadrat, SE-okrągły ale otwory na śruby pasują. u nie remont nie był opłacalny bo jak zmierzyłem ciśnienie to na kolejnych tłokach od rozrządu było następujące: 11,5 10.5 9,6 7,0, a po trzech misiącach na trzech tłokach dalej się utrzymywało a na czwartym spadło do 6,5. a przy próbie olejowej wzrosło do 12

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2872-nie-za-du%C5%BCo-za-remont/page/2/#findComment-334021
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności