Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 witam wszystkich jako ze to moj pierwszy post na tym forum chciałem sie przywitać a teraz odnosnie moego auta silnik opel 1,7 dtl remont kapitalny troche kosztował glowica po remoncie wał po szlifie nowe pierscienie auto ładnie chodzi itd tylko nie działa turbo, a przed remontem chodzilo czy mogło coś paść podczas remontu?? co odpowiada za sterowanie turbo i jak to sprawdzić czy przepływomierz ma coś z tym wspólnego albo ERG??? prosze o podpoiwedzi i prosze niech nikt nie pisze że trzeba było nowy silnik bo teraz to i ja to wiem lącznie z pompą wtryskową remont mi wyszedło 4500zł i auto nadal nie dziala tak jak powinno :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnieniowe są prwidłowo pozakładane bo może mechanikowi się coś przeoczyło. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 ADAMS, Witam i EGR ma sporo wspólnego z turbo.A jak turbo nie działa po ingerencji mechaników to niech szukają co zrobili nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 maniakopel, ma rację jak skasowali za to zaplatę to niech poprawiają .a odnosnie tego zaworu podtrzymania turbo to znajduje sie przed turbo a nad alternatorem wpięta jest do niego wtyczka z resztą od niego połączone są jeszcze inne takim przewodem. Turbo załącza się tez okolo 2000tyś obrotów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ja mam w 2.0 egr nad kolektorem ssącym i połączone z dwoma mniejszymi zaworami które są między aku a błotnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 panowie to jest mój znajomy wiec robił mi to po znajomości najgorsze jest to że wczoraj nie wiadomo czemu przestawił sie podczas odpalania wałek rozrządu i rozpie.... wszystkie krzywki i jeden zawór wygieło tak więc w tym mięsiącu po raz 3 bede miał ściąganą głowice jedno szczęscie że to już mnie nic nie kosztuje ale auta jak nie mam tak nie mam :-) maniakopel z autem bylo tak że przyjechało do mechanika ale nie na swoich siłach bo pompa sie rozsypała a silnik też wymagał dużego wkładu finansowego w sam silnik wsadziłem ponad 2000zł nie mowie nic o pompie koledzy prosze was może macie jakiś dobry opis do tej asterki bo ja już wymiękam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334103 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 W tym miesiącu niestety z tego co zaobserwowałem jest od groma problemów z 1.7DTDTI.....Ja osobiście nigdy nikomu nie polecałem tego silnika..... mam nadzieje ze twoje wydatki się już zakończą i będziesz się ciszył astrą.Zrobiłem ponad 50 tyś swoja i wymieniłem jedynie świeczki i amorki(za parę dni kupię jeszcze termostat bo nawalił) no i oleje ale to wiadomo...a wcześniej gdy autko miała rodzina w Holandii też astra się dobrze sprawowała a przebieg to już ponad 250 tys w sumie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Z tego co piszesz to szczególnie pechowa jednostka przyznam się że 3razy :-) - oby do trzech razy zdalo się powiedzieć. Natomiast wracając do przestawienia rozrządu to uważam że powód jest po stronie kół pasowych montowanych na wałku lub wale , ścięty klin lub poluzowany napinacz , bo przecież zakładany nowy pasek i dobrze napięty już o znakach nie wspomnę . Na pewno sprawdzał kolega i to należy cały cykl przekręcić co najmniej dwa razy bo jeden ząbek przestawiony , może spowodować to co u ciebie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 To z tym rozrządem to juz mnie nie obchodzi spierniczył niech robi jego koszta tylko mojego autka nie mam panowei prosze was skupcie sie na tym turbo co ugryść aby zaczelo dzialać turbina jest ok była wyjęta i ładnie działa a autko mocy nie ma :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Powyżej kolega już coś zasugerował i ja też bym się tego 3mał poza tym egr...lub coś gdzieś jest rozpięte tzn jakaś wtyczka....bo przyczyn niesprawności turbo może być wiele... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2910-astra-g-17-dtl-problemy-z-silnikiem/#findComment-334030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.