Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam astre f 96r x14xe mam problemik a konkretniej chodzi o to że jak jest ciepło na dworze np jak było wczoraj czyli ok 20stopni to auto ciężko zapaliło tz. rozrusznik musiał długo kręcić żeby odpaliła i co to może być dodam jeszcze że jak było -20 auto stało na dworze to paliło praktycznie na dotyk i zawsze za 1 razem więc nie wiem o co chodzi co może być tego przyczyną . Jeżeli chodzi o akumulator to jest ok rozrusznik też kręci z początku myślałem że jest to wina że jak by paliwo wysychało i zaczym najdzie to dlatego musi kilka razy obrócić rozrusznikiem . Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia co może być w poniedziałek kupie filtr paliwa może to ta przyczyna dodam jeszcze że jak go np odpalę tak ok 15 to potem nie mam problemów z paleniem tylko jak stoi przez noc do 15.Samochód nie jest mułowaty ani nic idzie jak burza albo zastanawiam sie że to może jest wina tego że przez ostatni tydzień jeżdżę głównie do szkoły czyli ok 3kmx2 może to ta przyczyna sam już nie wiem . proszę o pomoc z góry dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29118-s%C5%82abo-pali-jak-jest-ciep%C5%82o-x14xe/
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, wtedy jak nie będzie chciała Ci odpalić to odkręć świece i sprawdz czy są suche, mokre, czarne, białe :) To myśle że da odpowiedz.

 

Może być przekaźnik pompy paliwowej, nie zawsze załącza i paliwo nie będzie dochodziło.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29118-s%C5%82abo-pali-jak-jest-ciep%C5%82o-x14xe/#findComment-88463
Udostępnij na innych stronach

on palić, odpali ale długo musi kręcić rozrusznikiem muszę go pod kompa chyba podpiąć ale na razie nie mam czasu bo złapał mi kiedyś jakiegoś blenda ale nie sprawdzałem w końcu będę musiał stanąć i przeglądnąć, i wymienię jeszcze filterek paliwa teraz w sobotę patrzyłem mam na zwykłe opaski bo widziałem że są jeszcze na jakieś szybko złącza. A mam takie pytanko można sprawdzić jakoś rozrusznik bez wyjmowania go czy dobrze kręci na co mam zwrócić uwagę z góry dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29118-s%C5%82abo-pali-jak-jest-ciep%C5%82o-x14xe/#findComment-88441
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie rozrusznika:

 

najpierw należy

sprawdzić, czy na zacisku 50 wyłącznika elektromagnetycznego

występuje napięcie co najmniej

8 V. Kiedy napięcie jest niższe, to trzeba

sprawdzić obwód rozrusznika, posługując się

schematem elektrycznym. Czy rozrusznik zadziała

przy napięciu akumulatora, można sprawdzić

w sposób następujący. Warunek do

spełnienia: złącza przewodów nie mogą być

poluzowane i utlenione.

• Ustawić dźwignię zmiany biegów w położe

nie neutralne.

• Włączyć zapłon.

• Zmostkować grubym przewodem (o prze

kroju co najmniej 4 mm2) zaciski 30 i 50 na

rozruszniku, patrz schemat elektryczny.

• Jeżeli teraz rozrusznik wzębia się bez prob

lemu, to usterki należy poszukiwać w przewo

dach dochodzących do rozrusznika. Jeżeli

rozrusznik nie działa, trzeba go sprawdzić po

wymontowaniu.

 

 

Taką Masz książce opla jedną z metod sprawdzenia rozrusznika

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29118-s%C5%82abo-pali-jak-jest-ciep%C5%82o-x14xe/#findComment-88344
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności