Gość Buick Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Niestety ale nie dam rady odnaleźć tego wątku w gąszczu tylu tematów. Poza tym czy bał tam poruszony temat silniki z14xep? Jakbys miał linka to prosze o podanie, albo niech ktokolwiek na PW napisze do mnie to będę zobowiązany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29217-14-twin-zuzycie-paliwa-a-magnetyzer-przeplywowy/page/2/#findComment-86627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zoltarsm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Robertnet, wcale nie zależy mi na tym, żebyś wierzył. Jadąc 2 lata temu do Grecji autostradą, miałem okazję 3 razy sprawdzić, bo byłem zaskoczony. Dokładne zużycie paliwa wyszło 5,58 przy stałej prędkośvci 130 km/h. Pozdrawiam niedowiarków   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29217-14-twin-zuzycie-paliwa-a-magnetyzer-przeplywowy/page/2/#findComment-86436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cologero Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Cologero, czy mógłbys napisać jakie chwilowe spalanie pokazuje Ci komputer w różnych sytuacjach na różnych biegach i przy danej prędkości obrotowej jakie zapamiętałeś, bądx przetestujesz (pod góre, na płaskim, przyspieszanie itd.)? Bardzo mnie to interesuje gdyż mam ten sam silnik ale nie posiadam komputera. Dzięki Duzo tego, ale narazie moge powiedzieć, że te 5 l/100 było osiągnięte bez przekraczania 3 tys obrotów. U mnie te 3 tys. obrotów przekraczam przy prędkości ok 105 km/h. Z chwilowym splaniem jest róznie, komputer wskazuje przy przyspieszaniu - wcale nie gwałtownym- nawet pow. 20l/100. W mieście też staram się nie przekraczać tej magicznej bariery 3 tys. Co prawda jazd nie jest porywająca , ale coś za coś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29217-14-twin-zuzycie-paliwa-a-magnetyzer-przeplywowy/page/2/#findComment-86174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buick Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzięki Jakbys sobie przypomniał podczas jazdy to sprawdz proszę obojetnie jakiś odczyt na jakims biegu z obojetnie jaka predkoscia byle by było bez przyspiesznia i ze stałą prędkością. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29217-14-twin-zuzycie-paliwa-a-magnetyzer-przeplywowy/page/2/#findComment-86118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacusslavus Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wielkie dzieki za opinie. 1.miasto a miasto daje jednak roznice. wiekszosc tras robie na niedogrzanym silniku. do pracy mam ok 3,5 km (zima niedogrzany, latem osiaga 80 st jak dojade), w sobote do marketu ok 6 km... wawa to korki, ale ja do pracy mam normalnie. 2.te zuzycie w wawie 6,7 l to raczej nie wierze. jak sie dojezdza spod wawy do wawy to moze faktycznie mozna tyle zuzyc. myslalem o zakryciu czesci chlodnicy do jazdy po miescie, ale nie wiem czy to cos da, ponoc twinport dziala na dogrzanym silniku.... 3.w magnetyzery nawet przeplywowe to raczej tez nie wierze, ale jak porownuje rurki wydechowe innych benzyniakow, to widze jakas roznice, bowiem moja rureczka od srodka zachowala kolor stali... nie wiem czy to cos oznacza... pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29217-14-twin-zuzycie-paliwa-a-magnetyzer-przeplywowy/page/2/#findComment-86117 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.