Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Ponoc głowica mojego silnika C14se była dwukrotnie planowana. Mechanik, ktory mi ją ostatnio robił twierdzi, ze trzeba teraz jakiejś grubszej uszcelki pod głowicę. Uszczelka stara trzymała ale zawór mi poszedł i trzeba ją wymienić. W sklepach robia wielkie oczy gdy pytam o grubsza uszczelke do benzyny? Jak to w końcu jest? Moze dawny mechanik chcąc podnieść swe zaslugi rzekomym zdobywaniem grubszej uszczelki wcisnął mi taki kit czy też faktycznie tak było?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29250-jak-uszcelka-pod-planowana-2x-g%C5%82owic%C4%99-c14se/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jeżeli chodzi o silniki benzynowe,to pierwsze słyszę o grubszych uszczelkach,zakładanych po planowaniu głowicy. :) co innego do diesla.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29250-jak-uszcelka-pod-planowana-2x-g%C5%82owic%C4%99-c14se/#findComment-88257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.