Gość winston Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif mam taki problem ze swojm 1.6 d ;auto odpala normalnie ale to tylko pozory kiedy nagrzeje się do normalnej temp pracy ok.90 st.c traci gwałtownie moc a z samego motoru dobiega brzęczenie jak by ktos patyczek w szprychy rowerowe włożył oczywiście towarzyszą temu kłęby dymu i zapach palonej płytki z elektroniką (tak mi się kojarzy)dodam że wtryski są 100procent sprawne mam podejrzenie do uszczelki pod głowicą może szanowni koledzy mieli podobne przygody ze swoimi klekotami z góry dzięki za podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29364-dziwne-zachowanie-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie w cylindrach wtedy powinno wyjść czy to rzeczywiście uszczelka. Płyn w zbiorniczku wyrównawczym utrzymuje się na stałym poziomie czy bombluje w zbiorniczku ?? Sprawdź jeszcze czy czasami pasek rozrządu ci nie przeskoczył bo też mogą się dziać podobne cyrki choć nie koniecznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29364-dziwne-zachowanie-silnika/#findComment-86377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winston Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 najprawdopodobniej przestawił się kąt wyprzedzenia wtrysku i to mocno cieszę się ze cały silnik się nie spitolił po ustawiniu wszystko gra jest git dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29364-dziwne-zachowanie-silnika/#findComment-84740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Przestwił się sam kąt wyprzedzenia wtrysku czy przeskoczył pasek ??W najgorszym wypadku przy przeskoczeniu paska mogły oberwać zawory i popękały by te dźwigienki "koniki" jak niektórzy je nazywają ale całe szczęście że tak się nie stało. W moim klekocie pasek był tak przestawiony że jak sciągłem dekiel od zaworów to niemogłem się nadziwić. Wałek rozrządu był przestawiony o 180 stopni względem prawidłowego ustawienia. Sam niewiem jak do tego doszło ale to możliwe jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29364-dziwne-zachowanie-silnika/#findComment-82356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.