Skocz do zawartości

senator 3000 24V uszcelka głowicy nie pasuje na kanały wodne


Rekomendowane odpowiedzi

wiem o czym mowie

ilosc moich postow nie ma tutaj nic do tego

Goetze jest do bani

nie jeden spec od opla Ci to powie (np Rav z VU )

Elring tez nie jest idealny ale lepszy od goetze

 

ja i tak kupilem GMa

ze znizka wyszedl taniej niz elringa

 

p.s. u mnie tez te otworki sa male na kanalach

a silnik ma 160000 i 10 lat na karku

tak ma byc

w starej otwory sie powiekszaja z czasem

po prostu uszczelka sie rozpada

 

Gość Anonymous

p.s. u mnie tez te otworki sa male na kanalach

a silnik ma 160000 i 10 lat na karku

tak ma byc

w starej otwory sie powiekszaja z czasem

po prostu uszczelka sie rozpada

Czyli według ciebie dziury, które powstały (bo ich niby by wcześniej nie było) na kanałach wodnych ze starości TEJ oto orginalnej 20 letniej uszczelki....

czyli moja nowa by była w porządku ale zastanawia mnie to po co te kanały wodne skoro wiekszość zasłania uszcelka, a pozostawia tylko małe dziurki......

:D

zastanawia mnie to dlatego, bo któryś mechanior musi mieć racje, albo bedzie dobrze albo nie...

tylko ..np. jak ja jeździłem na tej uszcelce z takimi otworami na wszystkie kanały :beer: to musiało być coś nie tak, bo przecież był, wtedy wększy przepływ (cyrkulacja) płynu no i lepsze chłodzenie :beer:

Ja przynajmniej nic nie widziałem :beer:

 

fakt faktemm silnik nie pracował zawsze równo, no ale to inny temat mógł się dostawać płyn na tłoki, chociaż doddam, że stara uszczelka nie była przepalona były tylko gdzie niegdzie delikatne wżery i to najprawdopodobniej pomiedzy uszcelko a takim wżerem komprech mi leciała w płyn :beer:

 

no P.S

być może i tak jest jak mówisz z tymi uszcelkami ciężko dojść do ładu i składu, każdy ma swoje doświadczenia nie....i racje ja mam zanjomego, który stawia uszcelki ELRINGA i GOETZA na tej samej półce, ponieważ on wie to z doświadczenia pracując w hurtowni motoryzacyjnej a co do podzespołów GM to nie mam wątpliwośći żę jako orginał są najlepsze, ale jak mówiłem ceny u nich wogóle nie oscylują w granicach zdrowego rozsądku.... :beer:

według mnie idą do nich desperaci co nie mają wyjścia....albo ludzie którzy lubią przepłacać :D

 

OTO moja 20dziestka :D (GM)

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4fee909eb1fb3104.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bcdd373a4fe7c3b7.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d4b65d5b6b43c65e.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c768f6107e1740f4.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4507967ebf2e5f4f.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4507967ebf2e5f4f.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e65773d1d690b80a.html

 

no i myśle, że po niedługiej dyskusji nasówa się jedno :beer: moja nowa uszczelka jest dobra a stara jest przegnita...fotki wyżej :beer:

a reszty dowiem się jak odbiore po remoncie...

bo dalej nie rozumiem tego na co są te kanały, skoro zasłania je uszcelka :beer:

i jaki będzie efekt po założeniu nowej...(równie dobrze mógłbym je zaspawać :beer: )

 

według mnie idą do nich desperaci co nie mają wyjścia....albo ludzie którzy lubią przepłacać :D

 

no ja nie wiem czy przeplacilem

najtansze elringa na allegro 88 zeta ,goetza za 70 widzialem

a w ASO zaplacilem 80 za oryginal

wiec nie przesadzaj z ta desperacja i przeplacaniem

10 zeta wiecej od goetza to nie majatek

 

Gość Anonymous

10 zeta wiecej od goetza to nie majatek

u ciebie różnica oscyluje w granicy 10zł

u mnie orginał GM 414,86 zł :beer:

natomiast GOETZA 337,74 zł :beer: no i co tu już masz różnice prawie stówki..

nie to żebym był sknerą :D ale na uszczelce nie oszcędziłem bo wziąłem dobrą i drogą jak na uszczelke..

to żeby było jeszcze fajniej to powiem ci że zapłaciłem za nią jeszce mniej :beer: o stówke

tak więc o GM to ja nawet nie myślałem bo po co przepłacać :beer:

ELRINGA do mnie nie osiągalna więc ceny ci nie podam :beer:

 

wiec nie przesadzaj z ta desperacja i przeplacaniem

nie przesadzam :D:D:beer: wszystko może zależeć też czym się jeździ, byłem już nie raz w ASO bo, albo czegoś nie było albo trudno dostępne i nigdy nie było tanio :beer:

 

Gawlak,

Goetze jest do bani

nie jeden spec od opla Ci to powie (np Rav z VU )

Elring tez nie jest idealny ale lepszy od goetze

nic lepszego już nie ma w powszechnym obiegu

a GM (czy inne) to tylko dodatkowa cecha na w/w

 

Mam chyba jeszcze jakieś takie uszczelki z V6-tek na kupce

(o ile nie wyrzuciłem, sprawdzę ew. jutro i fotkę zrobię)

będe wdzięczny.....

znalazłem tylko z jednej Bfl (99 albo 2000r była) reszta poszła w kubeł

fotki później zapodam a wcale rewelacyjnie nie wygląda

choć lepsza od tych rozsypujących się z aut 2-3 lata starszych.

 

do wielu przypadków można nanosić jeszcze poprawki ze wzgl. na jakość płynu czy wodę która przyśpieszyć może taki stan i konieczność wymiany.

 

widzisz u mnie ze znizka w ASO

oryginal by wyszedl 350 zeta mniej wiecej

wiec roznica topnieje do 13 zeta

a nie prawie 100

 

kupowac trzeba tam gdzie sie oplaca albo znizki zalatwiac :D

 

widze ze Daro napisal co jest glowna przyczyna smierci uszczelki

u mnie byla to woda (niestety angole nie stosuja plynow)

woda jest najgorsza rzecza jaka moze byc w ukladzie

dobry plyn

GM nie jest wcale taki drogi

moze byc i borygo alu -najlepiej gotowy a nie koncentrat

 

Gość Anonymous

ja miałem zalane u siebie Borygo i to wcale nie takie stare, bo raz mi wąż przetarł wentylator wiskotyczny :beer: no i lipa trza było wymieniać, a jak było wcześniej to to już mało ważne, bo i tak będzie lepiej...ale chyba jak na 20 lat to i tak długo wytrzymała :D przy jeżdżeniu na gazie ponad 4lata oczywiście sekwencyjny..gas...

 

a z koncentratem to to co ja wiem to powinno się bodajże mieszać z wodą , ale destylowaną

no a nie z kranówką...pozatym jak wiemy kranówa ma dużo kamienia który przyczynia się możę i nie tylko do szybszego zużycia UPG, ale kamień potrafi cuda :beer: np. zapcha nam chłodnice, nagrzewnice, zmniejszy przepustowość kanałów wodnych i tak to jest itd. itp.

 

Pierwsze 2 to uszczelka z Mondeo 96r. - Goetze - oryginal

już w kanałach leciała

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Kolejne to V6 2000r. - Erling - oryginal,

otworki malutkie a cylindry są oblane cieczą jakoś z 3/4 (albo lepiej)

po obwodzie to ślady degradacji są jeszcze większe - jeszcze w palcach się nie rozlatywała ale już cienko z nią było.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności