Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam... mam pytanie...troche ono odbiega od tematu, ale nie chce nawiązywać do niego nowego(.....) mianowicie: mechanior po zlożeniu gratów odpalił moją furę i chodziła ona tylko na 3 gary a drugie 3??? nie chodziły... no i tu już się zdenerwowałem bo nawet przed robotą co była wada (ciśnienie w kablach) chodził normalnie na wszystkie gary?? powiedział mi że rozbierze jeszce raz i zobaczy na łańcuszek rozrządu bo może źle jest ustawiony... ja popytałem się swoich znajomych i powiedzieli mi, że to może być ten powód ponieważ może nie być iskry na świecach jeżeli jest źle ustawiony...hmm ja już zaczynałem myśleć poważniej, że może mi głowice za bardzo spiłowali i to możę być przyczyną (dodam żę nigdy nie była ona planowana, a ja ją splanowałem 20 setki) tak chyba trzeba było znajomy który był "przekaźnikiem" w planowaniu głowicy powiedział, że to nie możliwe, żeby to było przyczyną... no moje pytanie jest jedno czy może to być wina źle ustawionego łańcuszka rozrządu...i dlaczego on go źle założył chyba na nim są jakieś oznaczenia no nie??? bo niby go się ustawia punktowo nie wiem nigdy przytym nie grzebałem??? i czy przez złe ustawienie łańcuszka rozrządu mógł mi narobić jakiś szkód mianowicie "pokrzywić zawory....itp. itd" , bo przy złym ustawieniu paska rozrządu słyszałem że można sobie dobrze pokomplikować.... jeżeli ktoś wie i mógłby sprecyzować odpowiedź co jest przyczyną i co mogła by ewenyualnie ona spowodować ???prosiłbym o odpowiedź dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W pierwszej kolejności sprawdzić możesz kolejność, poprawność ustawienia zapłonu, podłączenia przewodów WN   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 No w sumie i masz racje, ale z tego co pamietam to ja ponumerowałem te przewody na "WW" od 1 do 6 i myśle że nie był by taki głupi mechanior żeby tego nie zauważyć... no ale swoją drogą myślisz żę to możę być przyczyna złego ustawienia łańcuszka... i czy mogło mi to coś tam zdeformować...żę tak to delikatnie ujmę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 punkty są chyba na kołach oznaczone, łańcuszki masz chyba dwa a jeśli ktoś to źle poskładał no heca może być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 łańcuszki masz chyba dwa a jeśli ktoś to źle poskładał no heca może być tak łańcuszki mam 2 tak jak mówisz a co masz na myśli, żę heca może być....pytam ponieważ odbierając GO mógłbym się ewentualnie przysłuchać czy coś puka, może "dziwnie chodzi" na co zwrócić uwagę wrazie czego żeby potem nie było , że jak odbiorę to on mi powie, że to już nie z jego WINY a w czasie jazdy mi coś wyjdzie... jak ja przyszedłem to on go przy mnie nawet nie mógł odpalić....kręcił coś tam łapał ale nie mógł załapać....natomiast on mówił , że mu wcześniej na 3 gary odpalił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Powinien chyba chodzić podobnie jak wcześniej. Jeśli palił na wszystkie gary i nie stukał, to i teraz nie powinien. Co do uszkodzeń przy walniętym rozrządzie - w zależności od silnika różne mogą być reakcje - oberwą zawory, będzie walił po kolektorach, ..... , może nic się nie stać - ale wiele zależy od silnika i przestawienia. Niech sprawdzi cały zapłon na początek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-84086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 co do tego rozrządu to chyba było ok....ale jeszce nie wiem bo jeszce samochód stoi podbno ja zawaliłem, ponieważ przed oddaniem głowicy do planu i sprawdzenia rozebrałem ją zdjąłem wałki i szklanki potem ponownie złożyłem wszystko tak jak było....przypadkiem to wyszło jak byłem u mechanika... bo powiedziałem że wyjąłem szklanki..a "on na to czy ja je wypukałem z oleju" ja tego nie zrobić i on powiedział że nie odpala bo ciśnienia nie ma i on to zrobi wypukał je z oleju...i tu dalej cdn.... na następny dzień przychodze wszytstko złożone a samochód nie odpala bo iskry nie ma ajeszce wczoraj jak byłem u niego przed robotą jak miał po mnie poprawić szklanki to świece mieli na wierzchu bo szukali przyczyny i iskra była idealna bo sam widziałem na oczy... no i nagle ona tak sama znikła... pojechał z nim do elektryka on doszedł żę niby moduł padł, wymienił moduł przy odpaleniu szlak trafił jego nowy moduł powiedział że poszuka co to ale rozkłada ręce bo nie wie co to możę być, dzisaij u niego byłem i jakaś mała zwara była w stacyjce czy koło niej usunoł ją i włożył mój stary moduł a on podobno dobry jest tylko że iskry dalej nie ma... mówiże rozkłada ręce posprawdzał wzsystko napięcie dochodzi do kompa i zniego wychodzi dalej chyba też idzie bo mówi że moduł jest dobry ale iskry ni ma?? podłączał go pod kompa i też mówi że nie wie o co chodzi i zostałem sam z problemem...spytałem się go co możę być przyczyną że nie ma iskry skoro wszystko jest ok powiedział że to dziwne bo wszystko posprawdzał i mówi że to jakaś naprawdę totalna pierdółka... albo czujnik położęnia wału...tylko że czujnik położęnia wału tak od siebie chyba nie siada ale on powiedział ze to on możę być winowajcą... czy ma ktoś możę jakiś pomysł bo już mam dość bycia bez samochodu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-80679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 a co maja szklanki do iskry ?? jak juz to moga stukac jak je pomerdales cos spartolili i to zdrowo sami nie wiedza co   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-80562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a co maja szklanki do iskry ?? jak juz to moga stukac jak je pomerdales szklanki do iskry nic nie mają to ja wiem, ale według niego to przez nie wypłukane szklanki z oleju samochód nie chciał zaskoczyć bo ciśnienia sobie nie robił czy ....coś cos spartolili i to zdrowo sami nie wiedza co hmmm....problem jest w tym że mechanik mówi że nic nie ruszał przy elektryce poprawił po mnie szklanki próbował odpalić i nie było iskry.... a przed dzień była "sam widziałem" to ja dobrze wiem że sprawa szklanki iskra nic do siebie nie mają....ale jakieś hu....stwo musi być poczytałem troche że czujnik halla odpowiada za iskrę i to on jest główno dowodzącym od niego sie zaczyna i dalej puszcza on sygnały a komputer dobiera do tego rytm... a może to jakiś czujnik indukcyjny jest za dużo niewiadomych a nie będe po łebkach dochodził.... mechanik w każdym bądź razie się do niczego nie przyznaje zręsztą jak narazie nie dostał ani PENSA.... podjade dzisiaj chyba na komputer znim i niech zczytają błedy możę coś wyskoczy.... ale nie wiem czy takie czujniki jak halla wyskoczą na kompie jak są zjeb...ne czy trza je oddzielnie sprawdzać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-80484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Czujnik halla - zasada działania http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/pliki_PiSEZS/Czujniki_predkosci_obrotowej_silnika.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29471-senator-3000-24v-uszcelka-g%C5%82owicy-nie-pasuje-na-kana%C5%82y-wodne/page/3/#findComment-80367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.