Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

to nie ma nic wspólnego ze ściąganiem. Kąt skrętu kierownicy jest to informacja dla systemu stabilizacji toru jazdy i czasem dla wspomagania. Wystarczy że jedziesz z bocznym wiatrem i już potrafi nawet 2' wystąpić. Nawet komputer nie traktuje tego jako błąd. Jeśli bardzo niewiele ściąga niezaleznie od wiatru i od pochyłości drogi to zacznij od niewielkiej korekty powietrza w oponach: strona w którą ściąga więcej druga mniej . Oczywiście wszystko w granicach dopuszczlanych dla opon norm.

 

Gość grzeskuu

tak ale raczej nie moge jezdzic ciagle z roznym cisnieniem w oponach. musze znalezc przyczyne problemu. WK... mnie to jednym slowem. juz 3 zaklad nie potrafi tego zrobic..

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności