Gość MMM Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Też miałem ostatnio dziwny przypadek z samochodem podczas jazdy w korku płyn w chłodnicy rozgrzał się prawie do 100 stopni, po wyjechaniu z zatłoczonej drogi wskazówka powróciła na swoje miejsce??? Następnie na pulpicie wyświetliła się kontrolka awaryjna z kluczem po kilku minutach zgasła. Jeżdżę od tego czasu w różnych warunkach przez trzy dni i wszystko gra. Co to mogło być?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-79670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Silnik osiąga temp roboczą ok 85stC po przejechaniu 12-15km (to co bedzie zimą-30km ??) ....dużo zależy od tego czy jedziesz,czy się wleczesz na małych obrotach A według kolegi to odrazu po odpaleniu dieselka trzeba mieć ponad 3500 obr/min by szybko sie silnik rozgrzał? I potem się co niektórzy dziwią , że turbina szybko pada. A wracając do tematu to mam asterkę z tym samym silnikiem i jest to samo , jeźdzę krótkie odcinki ok 5 km i wskazówka nawet nie drgnie przy obecnej temp. ale wystarczy ok 20 stopni celcjusza i mam ok 90 więc jest ok .Najgorzej jest w zimę no ale cóź taki urok tej marki , a zmieniając termostat też polecam oryginał napewno dłużej podziała.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-78143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 A według kolegi to odrazu po odpaleniu dieselka trzeba mieć ponad 3500 obr/min by szybko sie silnik rozgrzał? I potem się co niektórzy dziwią , że turbina szybko pada. może nie rozumiesz pytania,bo ja po wyjechaniu na drogę spokojnie mogę rozwijać prędkość ,a jak ktoś się wlecze w miescie ,to temperature na wolniejszych obrotach osiągnie póżniejo to mi chodziło,a nie o gnanie na łeb na szyję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-78121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umcyk Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 ja tez jezdzilem do pracy 2,5km i powiem tak ze jak rozpędzałem auto krecac je do 2000 obr/min wciskajac gaz na 3/4 na kazdym wskazowka "odklejala" sie od 0 szybko. Proponuje sprawdzic termostat. Moge sie mylic bo ja aqrat jezdze mazda z tym silnikiem ale akurat moja szybko sie rozgrzewala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-72974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beavis24 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Widzę, że kolega ma ten sam problem co ja miałem w zeszłym roku, ale opanowałem go dopiero wczoraj. Miałem dokładnie tak samo jak opisujesz, dłuuuuugo się grzała moja asterka, więc padło na termostat. Wczoraj został wymieniony u mechanika na firmowy Wahler, został wymieniony również płyn chłodniczy. Koszt takiej operacji to 70 zł za robotę, części po znajomości (48 zł termostat "wahler" + płyn "febi" 50 zł) łącznie daje nam 168 zł. Jak narazie jest wszystko ok. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-56049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Diesle tak mają. To nie benzyna, że na postoju w 2 min się zagrzewa. Kupując diesla na krótkie odcinki katujemy go.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-55976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaku2002 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam wszystkich, temat juz nie młody ale napiszę. Przy temperaturze -10 stC musialem przejechac niemal 15 km żeby się wskazówka obudziła i bardzo ciężko było mu nabrać temp ok 85 stC a po włączeniu ogrzewania na max miała raczej tendencję do opadania. Po wymianie termostatu- również w temp -10stC wskazówka budzi sie po ok 6-7 km spokojnej jazdy i ładnie trzyma ok 87stC przy właczonym ogrzewaniu na max. Rację miał vodka40(pozdrawiam). Jeśli Wam wstaje wskazówka po 12-15km to nie jest OK i wcale te siniki tak nie mają. Nie jest to droga operacja, i jak ma ktoś problemy to radze termostat wymienić-spokój i większy komfort-Pozdrawiam wszystkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29499-17dti-isuzu-d%C5%82ugie-nagrzewanie-silnika-osiaganie-temp-rob/page/2/#findComment-13580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.