Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam Szanownych Forumowiczów Bardzo proszę o pomoc. Mam problem ze swoim autem Astra G 2.0 DTH rocznik 2000. Od pewnego czasu są dni kiedy nie chce palić z rana gdy silnik jest zimny. Rozrusznik kręci, gaśnie kontrolka podgrzewania świec a nie chce zaskoczyć. Po przeczyszczeniu przewodów i wymianie filtra było ok, w czasie jazdy żadnego szarpania, na wolnych obrotach pracował bez zastrzeżeń. Czytałem tu na forum, że to problem ze świecami. Na komputerze wyskoczył mi błąd P1635 (układ podgrzewania świec żarowych). Postanowiłem oddać auto do mechanika, który wymienił wszystkie świece na nowe (nie obyło się bez zdejmowania głowicy, bo jedna świeca ukręciła się podczas wykręcania- głowica została planowana). Ponadto przeczyszczone zostały przewody paliwowe, wymieniono filtr paliwa. Wczoraj odebrałem auto z naprawy było wszystko OK. Podczas jazdy żadnych objawów, żadnego szarpania. Dzisiaj z rana próbuję odpalić a tu ten sam objaw – gdy po włączeniu zapłonu kontrolka podgrzewania świec gaśnie, kręcę rozrusznikiem ale silnik nie chce odpalić. Miałem wrażenie jakby już chciał zapalić ale niestety. Najdziwniejsze jest to, że problem ten jeszcze przed wymianą świec nie występował za każdym razem, były dni że cały tydzień było OK. Mechanik nie wie co jest grane. Proszę o jakieś rady, co należy sprawdzić, co wymienić? [ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 15:34 ] zastanawiam się czy wymiana przewodów wysokiego napięcia coś mogłaby pomóc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam Szanownych Forumowiczów Bardzo proszę o pomoc. Mam problem ze swoim autem Astra G 2.0 DTH rocznik 2000. Od pewnego czasu są dni kiedy nie chce palić z rana gdy silnik jest zimny. Rozrusznik kręci, gaśnie kontrolka podgrzewania świec a nie chce zaskoczyć. Po przeczyszczeniu przewodów i wymianie filtra było ok, w czasie jazdy żadnego szarpania, na wolnych obrotach pracował bez zastrzeżeń. Czytałem tu na forum, że to problem ze świecami. Na komputerze wyskoczył mi błąd P1635 (układ podgrzewania świec żarowych). Postanowiłem oddać auto do mechanika, który wymienił wszystkie świece na nowe (nie obyło się bez zdejmowania głowicy, bo jedna świeca ukręciła się podczas wykręcania- głowica została planowana). Ponadto przeczyszczone zostały przewody paliwowe, wymieniono filtr paliwa. Wczoraj odebrałem auto z naprawy było wszystko OK. Podczas jazdy żadnych objawów, żadnego szarpania. Dzisiaj z rana próbuję odpalić a tu ten sam objaw – gdy po włączeniu zapłonu kontrolka podgrzewania świec gaśnie, kręcę rozrusznikiem ale silnik nie chce odpalić. Miałem wrażenie jakby już chciał zapalić ale niestety. Najdziwniejsze jest to, że problem ten jeszcze przed wymianą świec nie występował za każdym razem, były dni że cały tydzień było OK. Mechanik nie wie co jest grane. Proszę o jakieś rady, co należy sprawdzić, co wymienić? [ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 15:34 ] zastanawiam się czy wymiana przewodów wysokiego napięcia coś mogłaby pomóc widzisz z tym autem to jest tak ze wystarczy dotknac sie do niego a mozna jeszcze sobie pogorszyc a nie polepszyc ,niby to tylko wymiana swiec a tak jak mowisz ze przed wymiana palil lepiej, tez mam taki silnik i zyje wlasnym zyciem, pali jak chce i kiedy chce a bledow nie pokazuje zadnych,to chyba cos zwiazane z zapowietrzaniem sie jednym slowem bubel opla jak to sie stalo ze auto ktore sie zapowietrza bylo produkowane przez ladnych kilka lat bo przeciez praktycznie kazde auto z tym silnikiem bez wzgledu na rok produkcji ma problem z zapowietrzaniem sie,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-85290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Większość silników wysokoprężny ma problemy z zapalaniem jak się zapowietrza układ paliwowy. Kolego Mirov jak robiłeś głowicę czy twój mechanik wymienił uszczelniacze wtryskiwaczy (przypuszczam że trzeba je było zdemontować do plantowania głowicy) czy założył te same. Wymień jeszcze przewody zwrotne / przelewowe i dokładnie przejrzy obudowę filtra czy niema pęknięcia i jego uszczelki czy założone są poprawnie, możesz też wymieni miedziane podkładki przy obu przewodach zasilających pompę paliwa. Twój przypadek wygląda typowy objaw zapowietrzania się pompy, spróbuj zaparkować przodem w dół (np. podjeździe) i zobaczysz jak odpali. Więcej informacji znajdziesz na forum w tematach problem z odpalaniem po dłuższym postoju lub zapowietrzaniu się pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-85277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Większość silników wysokoprężny ma problemy z zapalaniem jak się zapowietrza układ paliwowy. Kolego Mirov jak robiłeś głowicę czy twój mechanik wymienił uszczelniacze wtryskiwaczy (przypuszczam że trzeba je było zdemontować do plantowania głowicy) czy założył te same. Wymień jeszcze przewody zwrotne / przelewowe i dokładnie przejrzy obudowę filtra czy niema pęknięcia i jego uszczelki czy założone są poprawnie, możesz też wymieni miedziane podkładki przy obu przewodach zasilających pompę paliwa. Twój przypadek wygląda typowy objaw zapowietrzania się pompy, spróbuj zaparkować przodem w dół (np. podjeździe) i zobaczysz jak odpali. Więcej informacji znajdziesz na forum w tematach problem z odpalaniem po dłuższym postoju lub zapowietrzaniu się pompy.czyli jak roumiem jak sie zaparkuje dziobem do gory i na drugi dzien lub tego samego dnia po kilku godzinach nie odpali to ewidentnie zawpowietrza sie pompa? jesli tak to czy wystarczy wymienic zaworek zwrotny w pompie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-85233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Hadzii123 serdecznie dziękuję za wskazówki i poradę, faktycznie auto ustawiłem przodem w dół i odpaliło po nocy bez najmniejszych problemów. Już jestem umówiony z mechanikiem. [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 07:53 ] chciałem tylko poinformować, że wymiana oringów na przewodach przy filtrze paliwa rozwiązała cały problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-85104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) Witam! Czy ktoś mi może powiedzieć na czym polega wymiana takich oringów na przewodach przy filtrze? Można to kupić, bo w paru sklepach mówili, że akurat to nie nierozbieralne i wtedy trzeba całą nową pokrywę obudowy filtra (oryginał GM jakieś 220 PLN)? Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 1 Czerwca 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-442723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nafta Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 (edytowane) To wymiana oringów w pokrywie filtra. Najlepiej wyciągnąć (trochę walki), zmierzyć i kupić. Z tym miałem duży problem, bo nigdzie w sklepach nie było, ale znalazłem w internecie www.uszczelka-lodz.pl Ja zmówiłem dwa rozmiary 9x2 i 9x1,8. pozdrawiam i powodzenia Edytowane 1 Czerwca 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-442912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Witam! SUPER.. Dzięki za namiar! A swoją drogą, czy wymiana tych o-ringów u Ciebie dała jakiś widoczny efekt w posaci lepszego (porannego) odpalania? Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-442939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nafta Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) U mnie właśnie to było przyczyną, tylko uważaj jak będziesz wkładał przewody żeby nie podwinęło tych nowych uszczelek. powodzenia Edytowane 1 Czerwca 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-443294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Witam! Raz jeszcze dzieki, mam nadzieje, ze dojdą do mojego finalnego rozprawienia się z Astrą Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 1 Czerwca 2012 przez hadzii123 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29565-nie-chce-pali%C4%87-na-zimnym-silniku/#findComment-443351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.