Gość mr_freak Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 ktoś już wcześniej o łożysku oporowym. też mu daję duże noty za pisk, to samo miałem w F. Uno jechałem w wysokiej wodzie (połowa zderzaka) na drugi dzień zaczęło szumieć piszczeć i zgrzypieć = wymiana kompletu. spróbuj psiknąć na nie troche WuDe jak przestanie to masz odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83774 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbul Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Porusz mocnej silnikiem a powinieneś usłyszeć czy w/w elementy nie są już zużyte. Tzn. jak mam poruszyć? Złapać rękami i trząść ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chaber Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Porusz mocnej silnikiem a powinieneś usłyszeć czy w/w elementy nie są już zużyte. Tzn. jak mam poruszyć? Złapać rękami i trząść ?? Dokładnie, chyba masz dość siły żeby bujnąć silnik. ps. Tylko kup sobie rękawiczki żeby rąk nie pokaleczyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbul Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Dokładnie, chyba masz dość siły żeby bujnąć silnik. ps. Tylko kup sobie rękawiczki żeby rąk nie pokaleczyć Qrna ja to chyba bym wyrwał ten silnik . Rękawiczki już mam. Dzisiaj pójdę do garażu i poruszam nim. Dam znać jak wypadł wynik testu. Hmm. Jeszcze jedno. Gdzie mam szukać tego drążka reakcyjnego ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chaber Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Drążek reakcyjne biegnie od przegubów w stronę zderzaka. Na pewno zobaczysz tam rurkę to właśnie drążek. Z tym bujnięciem to jednak nie takie proste. Musisz bujnąć od dołu (od góry nie próbowałem ale chyba się nie da bo przecież silnik całym ciężarem wisi na łapach) czyli trzeba mieć kanał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbul Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 yhym. no jak tak to zobaczę. Jak dam radę od góry to ok a jak nie to pojade do dziadka na kanał i sie zobaczy . [ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 19:07 ] No więc tak. Sprawdziłem. Ruszałem silnikiem na wszystkie strony i okazało się, że to nie jest to. Zaglądnąłem pod samochód i uderzyłem ręką w prawe koło. Zaczęło tak właśnie popiskiwać. Ile razyu uderzyłem tyle razy piszczało . Pojechałem na kanał. Wjechałem i uderzam w koło. Qrna nic. Nie piszczało w ogóle. Popsiukałem WD40 wszystkie elementy, które zobaczyłem, że się ruszają jak trząsłem silnikiem od dołu. Zrobiłem rundę po nierównościach. Piszczało mniej. Pojechałem jeszcze raz do garażu i przesmarowałem jeszcze raz. Wracając do domu zauważyłem, że piszczy teraz dużo mniej. Przesmarowałem: 1. Te takie fajne metalowe przy kołach (jak wieszałem się na jakiejś rurce to chodziły w górę i w dół. 2. Na środku pod silnikiem (troszkę za) była cienka rurka łącząca oba przednie koła. Też popryskałem tutaj na środku po obu stronach jak i przy kołach. I to by było na tyle. Szkoda, że fotek nie zrobiłem. Te żółte oznaczone 3 i te fioletowe elementy oznaczone 1 popsiukałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 1 oraz 5. Tuleje metalowo- gumowe wahaczy. 2. Tuleje metalowo- gumowe wsporników wahaczy. 3. Tuleje metalowo- gumowe stabilizatora przedniego. Tak to się nazywa A luzu to nie ma?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbul Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A luzu to nie ma? Nie no chyba nie ma. Jak za to złapałem to sztywno siedziało. [ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 19:15 ] Pojade na szarpaki i zobaczymy czy bedzie piszczalo. Stawiam na zawieszenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29649-pisk-przy-zmianie-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-83363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.