Gość extreme Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ratujcie forumowicze... Kupilem Opla Vivaro, nacieszylem sie nim tylko 2 dni poniewaz polecialo mi sprzeglo a mianowicie to kolo dwumasowe. Kupilem nowe kompletne sprzeglo firmy LUK i teraz pojawil sie problem z odpaleniem... Autko nie zapala... Podaje dane samochodu: opel vivaro, 2,5 DTI, rok 2004, rodzaj silnika G9U B7.. Cos slyszalem o tym ze kolo zamachowe podaje jakis sygnal do na czujnik rozrzadu, jesli nie poda prawidlowego sygnalu to nie zapali... Ile w tym jest prawdy??? Jesli ktos po nr silnika moze podac prawidlowy nr katalogowy kola to bede wdzieczny...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29716-ko%C5%82o-dwumasowe-vivaro-25-dti-135km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 może GPU730 ? Luk - dwu-masa o nr 415 0146 10 sygnał na czujnik wału może musisz oblukać co nie jest podłączone, ew zczytać błędy bo chyba jakieś Ci komunikuje kontrolką   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29716-ko%C5%82o-dwumasowe-vivaro-25-dti-135km/#findComment-84090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość extreme Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Dzieki za odpowiedz... Wlasnie wstawione bylo to kolo dwumasowe... Problem odpalenia juz zniknal poniewaz bo przyjechal elektryk z komputerem i powiedzial ze to kolo akurat bylo ze starszego modelu (dziwne bo takie same jakie podales) przeprogramowal czujnik polozenia walka rozrzadu i auto odpalilo... Niby gubil impulsy... Ale teraz jest kolejny problem!!! Masakra... Sprzeglo zaczelo sie slizgac... Chyba wtopilem kase w zle sprzeglo... i bede musial kupic inne... Na tym kole ktore wstawilem byla czesc ktora wysyla sygnaly w innym miejscu niz w starym zepsutym kole... Dlatego czujnik nie dostawal sygnalu i potrzba byla przeprogramowania go... Wymieniony byl caly komplet, czyli wysprzeglik, pompa, tarcza, docisk i dwumas... usunąłem zdublowany tekst/DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29716-ko%C5%82o-dwumasowe-vivaro-25-dti-135km/#findComment-83773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 W Vivaro te koła były montowane od połowy 2003r. (w innych starszych Oplach nie były) więc coś mu się pomyliło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29716-ko%C5%82o-dwumasowe-vivaro-25-dti-135km/#findComment-83764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość extreme Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Masz racje... Ale jak widzisz to tylko samochody... Zawsze jakies czarmy mary sie dzieja... Zdjeli juz cale sprzeglo i beda wymieniac na inne... Moim zdaniem to kolo dwumasowe jest dobre tylko raczej tarcza bedzie do wymiany-bo to ze sie slizga to raczej wina bedzie wlasnie tarczy... Z kolei musza jechac z calym sprzeglem na wymiane bo wlasnie takie bylo kupowane i gwarancja dotyczy calosci... Dla mnie to w ogole jest dziwne bo kolejne modele sie zaczynaly od 2006 roku a do tego czasu byl produkowany raczej tylko jeden model dwumasu... Zobaczymy co bedzie sie dzialo z nastepnym sprzeglem...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29716-ko%C5%82o-dwumasowe-vivaro-25-dti-135km/#findComment-83705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.