Skocz do zawartości

astra 2.0dti 2002r ciężki rozruch i słaba reakcja na gaz


Rekomendowane odpowiedzi

witam!od momentu wymontowania i ponownego zamontowania pompy wtryskowej auto ma problem z odpalaniem na zimnym silniku.Przed wymontowaniem asterka odpalała od dotknięcia kluczyka nawet w ujemne temp na dworzu a teraz muszę ją potrzymać na rozruchu ok 5- 7sek zanim zaskoczy.natomiast jak silnik jest już rozgrzany to pali od dotknięcia...zauważyłem ze podczas jazdy jest strasznie ociężała do momentu załączenia się turbiny.Do 2000obr/min jest leniwa i powoli wkręca się w obroty...czy może ktoś z Was miał traki problem i go rozwiązał??jeśli tak proszę o krótkie wskazówki co mogę zrobić aby było lepiej.Chyba że te 101konnę silniki są takie leniwe...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29719-astra-20dti-2002r-ci%C4%99%C5%BCki-rozruch-i-s%C5%82aba-reakcja-na-gaz/
Udostępnij na innych stronach

witam!od momentu wymontowania i ponownego zamontowania pompy wtryskowej auto ma problem z odpalaniem na zimnym silniku.Przed wymontowaniem asterka odpalała od dotknięcia kluczyka nawet w ujemne temp na dworzu a teraz muszę ją potrzymać na rozruchu ok 5- 7sek zanim zaskoczy.natomiast jak silnik jest już rozgrzany to pali od dotknięcia...zauważyłem ze podczas jazdy jest strasznie ociężała do momentu załączenia się turbiny.Do 2000obr/min jest leniwa i powoli wkręca się w obroty...czy może ktoś z Was miał traki problem i go rozwiązał??jeśli tak proszę o krótkie wskazówki co mogę zrobić aby było lepiej.Chyba że te 101konnę silniki są takie leniwe...

u mnie jest taki sam problem jak opisujesz, jak go kupilem bylo ok rakieta a teraz zrobila sie mulasta,juz nawet nie szukam przyczyny bo jak sie zacznie wszystko wymieniac to mozna kupe kasy wydac i dalej nic, poza tym bledow nie ma zadnych, generalnie silnik mocno przekombinowany i nie grzeszy kultura pracy

 

ja chcę poprawić te wady ponieważ nie lubie jak w moim aucie coś nie działa lub źle działa...szukam pomocy tu na forum a w razie konieczności zostaje mi aso opel...

 

ja chcę poprawić te wady ponieważ nie lubie jak w moim aucie coś nie działa lub źle działa...szukam pomocy tu na forum a w razie konieczności zostaje mi aso opel...

ja tez nie lubie jak jest cos nie tak ,ale powtarzam to wrozenie z fusow, no chyba ze masz jakis blad zapisany w pamieci komputera, mowisz w ASO niektorzy na forum oddawali juz swoje auta do ASO i na drugi dzien musieli oddawac je znowu do serwisu bo nie chcialy palic, ja tez szukam przyczyny zeby auto odzyskalo moc i nie zapowietrzalo sie, ale powiedzialem sobie ze nie oddam zadnemu pseudo mechanikowi auta bo wiem,ze skonczy sie to na niczym,obecnie czeka mnie wymiana pierscieni tlokowych lub uszczelniaczy zaworow i uszczelniaczy wtryskiwaczy bo bierze sporo oleju, co ciekawe zuzywa tylko olej, i nie objawia sie to dymieniem ani czyms podobnym,ma klopoty z paleniem jak jest zimno i przy tym mocno trzesie ale nie jest to wina poduszek bo jak jest juz cieplej na dworze lub silnik jest zagrzany to efektu trzesienie nie ma,prawdowpodnobnie cos z pompa lub za mala dawka paliwa ,wykluczam swiece i akumulator oraz wszystkie inne filtru bo sa nowe,poza tymi uszczelniaczami wtryskiwaczy,takze mozliwosci moze byc wiele,a znalezc przyczyne jest trudno,moze podlacz pod kopmuter,podmien przeplywomierz, sprawdz turbine ale ze wszystkim wiaza sie koszty i wcale nie powiedziane ze znajdziesz przyczyne,moze IC jest zapchany olejem,jakis zawor podcisnienia turbiny jest niesprawny,widzisz niby powinien wyskoczyc CI blad bo tak jak mowisz,ze auto zrobilo sie slabe ale bledu nie ma wiec tym bardziej jest to utrudnione,ale skoro mowisz ze to ma zwiazek z pompa to tam bym szukal przyczyny,przynajmniej na poczatku zeby cos wyeliminowac,nie jest to latwe a znalezienie kogos kto sie na tym zna i podejdzie do tego profesjonalnie graniczy z cudem, bo najprosciej jest komus powiedziec zebywymienil pompe sprezarke lub cos innego, a pozniej okazuje sie ze to jakas drobnostka, dlatego ja osobiscie nie ufam zadnemu serwisowi,mechanikowi itd,sam dojde do tego z czasem ,zrobisz jak uwazasz, a moze znajdzie sie ktos na forum komu uda sie trafic w sedno sprawy poczekaj na komentarze w tej sprawie

 

może i masz racje....poczekmy zobaczymy może ktoś podsunie pomysł co zrobić...a co do dymienia to moja asterka troszke dymi na pierwszym i drugim biegu przy ostrym rozpędzaniu...ale licze na to że może wystarczy ustawić pompę bo podejrzewam złe ustawienie co moze miec miejsce...

 

może i masz racje....poczekmy zobaczymy może ktoś podsunie pomysł co zrobić...a co do dymienia to moja asterka troszke dymi na pierwszym i drugim biegu przy ostrym rozpędzaniu...ale licze na to że może wystarczy ustawić pompę bo podejrzewam złe ustawienie co moze miec miejsce...

wiekszosc diesli jak sie da wiecej gazu to dymi,chociaz powiem Ci ze moj jakos nie,co jakis czas go przygazuje na postoju zeby wygonic sadze i pozniej jest juz ok, ale w czasie jazdy to nie dymi nawet przy mocnym wcisnieciu gazu,moze przestawiony jest kat wtrysku w pompie albo za mala dawka paliw przy rozruchu a moze pompa sie zapowietrza,

 

no tak ale to już trzeba odstawić auto do kogoś kto ma pojęcie o pompach wtryskowych....i niech zerknie po swojemu....tylko jeszcze trzeba załatwić sobie jakiegoś speca od pompy...

 

no tak ale to już trzeba odstawić auto do kogoś kto ma pojęcie o pompach wtryskowych....i niech zerknie po swojemu....tylko jeszcze trzeba załatwić sobie jakiegoś speca od pompy...

dieseltechnika w lublinie maja najnowoczesniejszy zaklad w polsce od pomp

 

Mam to samo w mojej Astrze G 2.0DI (2000r.). Rozgrzana pali od cyknięcia, ale jak silnik ostygnie to rozruch trwa jakieś 4-6 s., a jak już załapie to wydech 'maskuje' tył chmurą spalin. Co do kultury pracy to zaczyna się zbierać po 1500 obr. PS. Filtry nowe.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności