Skocz do zawartości

astra2.0dti 2002r - nieszczelonść sinlika i turbo dziura.


Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Koledzy!zakupiłem asterę i chcę doprowadzić ją do kultury.Zauważyłem wycieki oleju z silnika a dokładnie z pod miski olejowej oraz zostawiam plamę paliwa pod silnikiem...troszkę pracy mnie czeka.czy wasze asterki też są takie przeciekające???i jeszcze jedno pytanko ponieważ dość często spotykam się tu na forum z określeniem ,,turbodziura"a nie bardzo wiem jak to określenie rozumieć??czy możecie mi napisać jak to rozumieć???a jeszcze podczas odpalania po dłuższym postoju muszę ją dosyć długo kręcić aby odpaliła ale myśle że może to być związane z wyciekiem paliwa który muszę zlokalizować...jeszcze nie miałem kiedy tego zrobić ale muszę się za to zabrać...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29816-astra20dti-2002r-nieszczelon%C5%9B%C4%87-sinlika-i-turbo-dziura/
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś 8 letnie auto więc wycieki to "zdrowy objaw" :beer:.

Turbodziura to zjawisko które dotyczy silników z turbodoładowaniem - wciskasz mocniej pedał przyspieszenia auto idzie do przodu po 1-2 sekundach jak turbo się rozkręci do odpowiednich obrotów.

Problemy z odpalaniem to najczęściej problem ze świecami/modułem możesz też mieć źle ustawiony rozrząd. Na forum jest sporo na ten temat poszukaj.

 

troszkę się poci silniczek tu i tam...ale przecież w używane auto trzeba pare groszy dolożyć:beer:

teraz roboty mnie czeka...a jak ogólnie silniki 2.0dti się trzymają???jakie opinie na jego temat???

 

troszkę się poci silniczek tu i tam...ale przecież w używane auto trzeba pare groszy dolożyć:brawo:

teraz roboty mnie czeka...a jak ogólnie silniki 2.0dti się trzymają???jakie opinie na jego temat???

tutaj na forum nie mozna wyrazac sie zle o tych silnikach chociaz kazdy z nas wie ze sie zapowietrzaja, pija olej w duzych ilosciach, czesto traca moc,poza tym dziwie Ci sie ze kupiles sobie diesla przy takiej cenie ropy jaka ma byc, dodatkowo jeszcze ten nieudany silnik opla,ja tez borykam sie z tymi przypadlosciami od roku juz,czeka Cie mnostow wydatkow, i stresu wiec przygotuj sie na to i nie nastawiaj sie bardzo ze jak cos juz zrobisz to cokolwiek Ci sie poprawi.

 

maticus panikujesz każdy silnik ma swoje typowe usterki jak chcesz auto w które nie będziesz musiał zainwestować to kup nowe.....

 

troszkę się poci silniczek tu i tam...ale przecież w używane auto trzeba pare groszy dolożyć;p

teraz roboty mnie czeka...a jak ogólnie silniki 2.0dti się trzymają???jakie opinie na jego temat???

tutaj na forum nie mozna wyrazac sie zle o tych silnikach chociaz kazdy z nas wie ze sie zapowietrzaja, pija olej w duzych ilosciach, czesto traca moc,poza tym dziwie Ci sie ze kupiles sobie diesla przy takiej cenie ropy jaka ma byc, dodatkowo jeszcze ten nieudany silnik opla,ja tez borykam sie z tymi przypadlosciami od roku juz,czeka Cie mnostow wydatkow, i stresu wiec przygotuj sie na to i nie nastawiaj sie bardzo ze jak cos juz zrobisz to cokolwiek Ci sie poprawi.

No właśnie Maticus złamałeś regulamin punkt 99 paragraf 44 :beer: Pierwsze ostrzeżenie.

Ale do rzeczy.

Mam paru znajomych z silnikiem 1,7 oraz 2.0 i powiem szczerze iż żaden z nas nie narzeka na jakość silników Opla. Jak nie kupiłeś z kręconym licznikiem ( :beer: te często mają Ci niezadowoleni) to na takim silniczku możesz nakręcić ponad 300-400 tyś.

Jasne że nic nie jest wieczne ale:

- wtryski wytrzymują ok 400 tyś, a jak gadałem w serwisie to nie pamiętają aby komuś wymieniali

- Turbo wytrzyma ok. 250-300 tyś jak dbasz - regeneracja 1300 zł(2 dni roboty)

- Pompa wtryskowa wytrzymuje ok 250-300 tyś - regeneracja - 3000 zł

- Olej - 1,5 ltr na 14 tyś km( w dieslach to norma) to dużo???

- Kontrola świec żarowych( to podstawa)

- Zapowietrzanie - regularna wymiana przewodów przelewowych( prawdopodobnie to masz) lub/i uszczelnień wtrysków i trawersów( poczytaj na forum)

 

To tyle z konkretniejszych informacji o tym silniku. NIe zamienił bym tego motoru na żaden z tych nowych CDTI bo one nie wytrzymają 150 tyś.

 

A propos mam przejechane ok 210 tyś i pali przy -25 C bez problemu.

 

Pozdrawiam i nie daj się malkontentom :wink: szerokości

 

troszkę się poci silniczek tu i tam...ale przecież w używane auto trzeba pare groszy dolożyć;p

teraz roboty mnie czeka...a jak ogólnie silniki 2.0dti się trzymają???jakie opinie na jego temat???

tutaj na forum nie mozna wyrazac sie zle o tych silnikach chociaz kazdy z nas wie ze sie zapowietrzaja, pija olej w duzych ilosciach, czesto traca moc,poza tym dziwie Ci sie ze kupiles sobie diesla przy takiej cenie ropy jaka ma byc, dodatkowo jeszcze ten nieudany silnik opla,ja tez borykam sie z tymi przypadlosciami od roku juz,czeka Cie mnostow wydatkow, i stresu wiec przygotuj sie na to i nie nastawiaj sie bardzo ze jak cos juz zrobisz to cokolwiek Ci sie poprawi.

No właśnie Maticus złamałeś regulamin punkt 99 paragraf 44 :beer: Pierwsze ostrzeżenie.

Ale do rzeczy.

Mam paru znajomych z silnikiem 1,7 oraz 2.0 i powiem szczerze iż żaden z nas nie narzeka na jakość silników Opla. Jak nie kupiłeś z kręconym licznikiem ( :beer: te często mają Ci niezadowoleni) to na takim silniczku możesz nakręcić ponad 300-400 tyś.

Jasne że nic nie jest wieczne ale:

- wtryski wytrzymują ok 400 tyś, a jak gadałem w serwisie to nie pamiętają aby komuś wymieniali

- Turbo wytrzyma ok. 250-300 tyś jak dbasz - regeneracja 1300 zł(2 dni roboty)

- Pompa wtryskowa wytrzymuje ok 250-300 tyś - regeneracja - 3000 zł

- Olej - 1,5 ltr na 14 tyś km( w dieslach to norma) to dużo???

- Kontrola świec żarowych( to podstawa)

- Zapowietrzanie - regularna wymiana przewodów przelewowych( prawdopodobnie to masz) lub/i uszczelnień wtrysków i trawersów( poczytaj na forum)

 

To tyle z konkretniejszych informacji o tym silniku. NIe zamienił bym tego motoru na żaden z tych nowych CDTI bo one nie wytrzymają 150 tyś.

 

A propos mam przejechane ok 210 tyś i pali przy -25 C bez problemu.

 

Pozdrawiam i nie daj się malkontentom :wink: szerokości

chyba musial bym byc idiota zeby zregenerowac pompe za 3000zl skoro mozna nowke kupic za 2700-2900 tak samo turbosprezarka nowa kosztuje 1400zl ,poza tym podwazam wszystko to co napisales jednym zdaniem,,na nic nie ma reguly ani na przebieg auta ani na rocznik ani na uzytkowanie, kazde auto jest w stanie sie zepsuc przy kazdym przebiegu,piszesz ze nie slyszales o wtryskach, slusznie to okresliles ze nie slyszales, ale nie oznacza to ze nikt z posiadaczy ich nie wymienial,tak jak napisalem na nic nie ma reguly.

 

Kolego Maticus;

 

Oczywiście masz rację że trzeba być jak to napisałeś "Idiotą" aby regenerować...jak nowa jest tak tania...jakie to proste...nie pomyślałem. ;p(( . A pomyślałeś że te niby nowe to są regenerowane...poczytaj na forum...nowa pompa kosztuje ok 10 tyś zł, zaś turbo 4500 zł. Myślisz że co Bosch pompy wypuszcza na lewo za 1/3 ceny...daj spokój i nie wciskaj ludziom ciemnoty bo jeszcze uwierzą. W ogłoszeniach te niby nowe pompy są za 2700 ale musisz zdać starą...po co?...aby z niej zrobić niby nową pompę.

To tyle w temacie.

Oczywiście nie ma reguły co do psucia się aut...to co wymieniłem w poprzednim mailu są to opinie moje jak i kilku osób użytkujących ople ... głównie diesle.Kończąc tą zbedną już poniekąd dyskusję dodam iż "prawda jest jak d...a , każdy ma swoją :wink:

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w użytkowaniu opla

 

Gość zbyszek670

Panowie trochę rozluźnić się i nie mówić sobie po imieniu(Idiota).Omnibs, ma racje co do ceny części które występują jako regenerowane.

fajna teoria spiskowa,gdybym czytal to co wy tutaj piszecie to musial bym uwierzyc ze ziemia nie jest okragla, poza tym nie bede wdawal sie z toba w pojedynek na inteligencje nigdy nie atakuje bezbronnego

Ale za to kopiesz leżącego. Treść posta nie związana z tematem.Usuwam.

 

Moj silniczek to własnie 2.0 DTI

- Przebieg ponad 230 tys ( zapewne około 300 tys )

- Rocznik 2000r

 

Autko jeździ jak każde inne do przodu i do tyły. Od kupna tzn 3 lata temu popsuł sie czujnik położenia wału ( kuna mu dopomogła zębami wiec czy to jest usterka hmmm ) Turbo smiga , pompa wtryskowa smiga , zawieszenie sprawne bez uwag, oleju pije 1 L na 10 tys km.

 

Co wiecej powiedzieć jak dbasz tak masz ... proste...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności