Gość andrzej_m55 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 beczynski18, W tym silniku sam sprawdzisz rozrząd Bez potrzeby kupowałeś cały mono wtrysk Jeszcze raz mówię sprawdź wtyczkę do czujnika przepustnicy Oglądać i "wydaje się dobrze jest" to za mało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-82110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beczynski18 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Kupiłem całe bo za 2czujniki krokowy i przepustnicy bym zapłacił około 120 zł więc wolałem kupić to i mieć więcej rzeczy na zmianę. . Jak pisałem widać przy samej kostce brązowy przewód jest widać kabelki na wierzchu Ale się trzyma więc to chyba nie to . [ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 22:04 ] Mam jeszcze pytanie jakie ma zadanie ten Potencjometr przepustnicy. [ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 22:24 ] A jak mam sprawdzić rozrząd wiem że muszą być wciecia na zębach równo że znakami które są na silniku . Długo może zająć takie sprawdzenie i czy muszę odkręcić alternator czy trzeba ściągnąć pasek od alternatora czy nie potrzeba.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-82107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam Ojjjjjjjjjjj koledze nie chce się czytać,a mamy ciekawy dział FAO http://forum.opel24.com/wymiana-rozrzadu-ustawianie-rozrzadu-vt43675.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beczynski18 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Wczoraj czytałem już to ale dzięki .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ursus Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja zapłaciłem u znajomego mechanika bez zgłoszonej działalności za sprawdzenie i ustawienie przeskoczonego paska rozrządu 40zł. Ja jakbym chciał w sposób pewny sprawdzic instalację dotyczącą czujnika przepustnicy to użyłbym miernika...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja jakbym chciał w sposób pewny sprawdzic instalację dotyczącą czujnika przepustnicy to użyłbym miernika...To napisz koledze jak to ma zrobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beczynski18 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 z miła checia dowiem sie jak to zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ursus Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Takiej konkretnie usterki jeszcze nie szukałem, więc to moja teoria. Zabrałbym się za to następująco: - po pierwsze musiałbym się zorientować dokąd wysyłany jest sygnał z czujnika, następnie odnaleźć to miejsce i sprawdzić stamtąd czy jest przejście w każdym z przewodów idących do czujnika, - podejrzewam, że czujnik ma jakieś swoje parametry, pewnie zmienną rezystancję, można się dowiedzieć jaka ona powinna być w skrajnych położeniach i sprawdzić miernikiem jej poprawność - to samo z napięciem idącym na czujnik, trzeba by się zorientować jakie ono jest i kiedy się pojawia i sprawdzić je miernikiem, to również kolejny sposób na wyeliminowanie uszkodzeń przewodów - można też sprawdzić je po fragmentach, np od wtyczki do pewnej jego długości, jedno wyjście miernika przy wtyczce, drugie w sprawdzanym miejscu (wystarczy np przeciąć izolację ostrzem nożyka, skalpelem i do niego przyłożyć elektrodę miernika, uszkodzenie jest niewielkie ale i tak dla pewności trzeba to później zaizolować, w ten sposób znalazłem kiedyś uszkodzenie przewodu od klaksonu, który wyglądał na nigdzie nie uszkodzony a okazała się pęknięta żyła) Tak bym się za to zabierał...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 ursus, ułatwię Ci trochę A co do rozrządu, to rysunek powinien Ci trochę pomóc:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beczynski18 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Kupiłem kostkę i jest tak samo teraz spróbuje sprawdzić te kable [ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 16:08 ] Byłem u mechanika i jednak rozrząd jest przestawiony o 2 ząbki . W piątek będzie mi robił. Jeszcze tylko zostanie rozwiązanie kwestii checka czemu ciągle świeci Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29877-check-engine-b%C5%82%C4%85d-22/page/2/#findComment-81374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.