Gość bonc Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 witam wszystkich szykuje się do wymiany uszczelniacza wału korbowego. poszperałem trochu po necie żeby mnie nie zaskoczyło i prosze nie wiem jak to zrobić?? astra h ma dziwne rozwiązanie i nie wiem teraz jak mam założyć simmering na wał wygląda on tak..wał korbowyastry h Lewa strona to od koła zamachowego i tam musze to zmienić. macie jakieś pomysły czy tu jest jakieś całkiem inne rozwiązanie... prosze o jakieś podpowiedzi.. [ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 20:59 ] witam i ponawiam temat. nie rozwiązałem problemu i widze też że nikt na forum nie miał takiego problemu i nikt jeszcze nie grzebał przy czymś takim jeśli tak to prosze o jakieś sugesie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agentsteel Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 witam miałem ten sam problem. wymiana simmeringów u mechanika poszła dość tanio, dodatkowy koszt to uzupełnienie oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-78818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A co w tym wale dziwnego? Aby wymienić ten uszczelniacz należy odpiąć jedną półoś od zawiechy, zdemontować skrzynię, zdemontować sprzęgło, koło zamachowe i uszczelniacz jest widoczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-78278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonc Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Problem tu jest taki że mocowanie koła zamachowego ma większą średnice niż wewnętrzna strona simeringu widać to na zdjęciu wału którego zamieściłem jak juz się dowiedziałem to robi się to od strony panewek. trzeba miske zdjąć. czyli rozumuje i cały wał korbowy trzeba w dół opuścić?? czy to tak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-78038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Jak wał w dół? Jest tak jak napisałem. Widziałeś kiedyś uszczelniacz/simring podzielony na dwa? bo ja nie To typowy wał korbowy, to ostatnie o czym mówisz to jedno z głównych mocowań wału do bloku (5 głównych i 4 korby), a to mocowanie koła zamachowego jest częścią jednocześnie na/w uszczelniaczu o którym mowa. Gdybyś się przyjrzał to widać i po nim ślad   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-78004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonc Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 właśnie chodzi o to że mocowanie koła zamachowego jest wypuszczone poza blok silnika a uszczelniacz jest tuz za tym w pierwszym zwężeniu wału za mocowaniem koła zamachowego. no nie wiem tak mi jeden mechanik powiedział i że się tego nie podejmie bo za dużo poważnej roboty. może gdzieś ktoś ma jakieś zdjęcia tego po zdjęciu skrzyni ..? jeszcze wyczytałem że są takle sznury łojowe do uszczelniania ale czy w tym modelu jest to możliwe??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-77789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Przypatrz się na fotkę - http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/17/63/06/1017630654 widoczny jest jeszcze uszczelniacz i jego rozmiar Dla porównania zerknij jeszcze na to poniżej i wystającą część do montażu koła zamachowego uszczelniacz też jest widoczny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-77677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonc Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 DAROMV6 może i masz racje ale ten silnik jest inny co pokazałeś i jeszcze ciekawi mnie czemu jeden mechanior nie chciał się tego podjąć i mówił mi że to się robi po ściągnięciu miski i tez dzisiaj byłem u mechanika innego powiedział: oooo to około 600zł. trzeba kolektor wydechowy zedrzec żeby miske zdjąć bo tam jest takie dziwne rozwiązanie. Nigdzie nie moge znaleźdź na necie też nic o astrze h tego problemu. sam nie wiem juz czy to rozbierac czy oddać ale około 600 stów za simmering.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-77213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 ten silnik jest inny ale zwykle takie jest rozwiązanieokoło 600 stów za simmering. za simering z wymianą tu masz nr Erling-a 590.797 wymiar zew. 98mm wewn. 80mm przekalkuluj sobie w które miejsce wejdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29924-wyciek-mi%C4%99dzy-skrzyni%C4%85-a-silnikiem/#findComment-77106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.