Gość kymil19901105 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A więc tak chce zabrać się za renowacje nadkoli. Są troszkę podrdzewiałe ale nie na wylot. Więc wypada zrobić standard - szlifować -odtłuścić - podkład - farba - lakier - polerka. No ale chce też nałożyć nowy Bitex na błotniki. Czym najłatwiej będzie usunąć stary bitex ? i czy pierw trzeba nakładać podkład a potem bitex ? czy bezpośrednio bitex   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30235-konserwacja-nadkolib%C5%82otnik%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Daruj sobie bitex. Robi się z tego skorupa pod którą rozwija się rdza. Poza tym bitex jest twardy i po pewnym czasie odpada np: po uderzeniach kamieni. Czym najłatwiej będzie usunąć stary bitex ? Myślę, że opalarka do usuwania powłok malarskich będzie dobra. Podgrzewać i usuwać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30235-konserwacja-nadkolib%C5%82otnik%C3%B3w/#findComment-79826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 yyyy opalarka ? uzyj terpentyny lub innego zmywacza do materialow bitumicznych. znajdziesz go w kazdym prakikerze albo obi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30235-konserwacja-nadkolib%C5%82otnik%C3%B3w/#findComment-75032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.