Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kymil19901105

A więc tak chce zabrać się za renowacje nadkoli. Są troszkę podrdzewiałe ale nie na wylot. Więc wypada zrobić standard - szlifować -odtłuścić - podkład - farba - lakier - polerka.

No ale chce też nałożyć nowy Bitex na błotniki.

Czym najłatwiej będzie usunąć stary bitex ?

i czy pierw trzeba nakładać podkład a potem bitex ? czy bezpośrednio bitex :roll::wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30235-konserwacja-nadkolib%C5%82otnik%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie bitex.

Robi się z tego skorupa pod którą rozwija się rdza.

Poza tym bitex jest twardy i po pewnym czasie odpada np: po uderzeniach kamieni.

 

Czym najłatwiej będzie usunąć stary bitex ?

Myślę, że opalarka do usuwania powłok malarskich będzie dobra.

Podgrzewać i usuwać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30235-konserwacja-nadkolib%C5%82otnik%C3%B3w/#findComment-79826
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności