Skocz do zawartości

Wymiana Paska Rozrządu i napinacza W oplu astrze II 1,7 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak, za pierwszym razem po założeniu paska znaki nie pokryły się. Zdjąłem więc pasek i obróciłem wałem korbowym do znaku (obróciłem w sumie o ząbek). Założyłem pasek napiąłem napinacz obróciłem silnikiem 2 razy i wszystko się pokrywa jak należy. Miałem wątpliwości czy tak się ustawia rozrząd, czy mogę tak swobodnie obracać wałem korbowym, ale widać ok, dzięki

 

zawsze obracasz silnikiem w kierunku obrotu .. tutaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara stojąc przodem do silnika (patrząc na niego od strony rozrzadu). Takie sprawdzanie jest konieczne, podczas obrotu nie moze być wyczuwalne oprócz sprężania żadne inne zachwiania, stuki zahamowania, opory. Szczególnie ważne jest aby przejście przez górny marwty punkt byl bez oporu . czyli dla kolejnych tłoków co 180 stopni obrotu (pin widoczny na kole pasowym jest u góry i na dole)

 

w sumie nigdy nie zawadzi .. ale proponowałbym wcześniej .. po ok. 500 km .. to ma większy sens. Poza tym .. później będzie zimniej, więc nawet z tego powodu będzie lepiej. Pozdrawiam i długiej bezawaryjnej jazdy :)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności