Gość rssilver Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kobicie dziś auto odmówiło dalszej jazdy, odholowałem ją, ponieważ dalsza jazda była niemożliwa. Symptomy które wcześniej występowały to: - ja mu gaz a on pas, dopiero po chwili się budził i dostawał kopa - telepał silnikiem (chyba z 1-2 gary nie paliły), świece nie zalewa - pali bez problemu, rozrusznik sprawny - iskry nie sprawdziłem Podejrzewam moduł zapłonowy (czujnik Halla, sama kopułkę ) Nie wiem tez czy to nie wtrysk ew. nawet pompa paliwowa. Po zaholowaniu, auto udaje sie odpalić silnikiem trzęsie, wchodzi na obroty 2-3 tys. po czym gaśnie (podobnie jak w przypadku uwalonego MAP sensora) - silnik krokowy był wymieniany ok. 2 lata temu. Acha, ponoć coś się zadymiło na biało spod maski chwile po tym jak zgasł. Myślę, że właściwie opisałem problem Kontrolka silnika nie miga, raczej błędów brak. Jutro podepnę opcoma i sprawdzę czy czy coś nie jest zapisane. Poziom płynów OK. nic nie ubywa, nic nie przybywa. Węże chłodnicze nie dziurawe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30350-telepie-silnikiem-wysokie-obroty-i-gasnie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Acha, ponoć coś się zadymiło na biało spod maski chwile po tym jak zgasł Nie wjechała w kałużę Błędy możesz s czytać na zworkę jest wilgoć więc sprawdź po ciemku czy nie świecą kable i cewka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30350-telepie-silnikiem-wysokie-obroty-i-gasnie/#findComment-78703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rssilver Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 To jest bardzo możliwe z ta kałuża, bo ochlapana była skrzynia woda, jakby nurkowała. Cewka sucha, masę wczoraj przeczyściłem jest przejcie. Wyczyściłem klemy. Ale qrcze nie może być tak ze jak będzie mokro to auto unieruchomi, nie takie graty jeżdżą i nie maja problemów. Jak był mróz to tez byl problem, paliło jak na 2 gary. Co wymienić w pierwszej kolejności, może rozdzielacz halla + kopułkę? kable WN jest bardzo dobrej jakości i przejście jest. Błędów brak. Zresztą tak myślałem, bo to widać, że jest problem z paleniem garów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30350-telepie-silnikiem-wysokie-obroty-i-gasnie/#findComment-78545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 kable WN jest bardzo dobrej jakości i przejście jest. A co z podróbami Może sama cewka ma przebicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30350-telepie-silnikiem-wysokie-obroty-i-gasnie/#findComment-78540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rssilver Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 racja, cewka wygląda na stara sprawdzę oporności na uzwojeniach i będzie wiadomo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30350-telepie-silnikiem-wysokie-obroty-i-gasnie/#findComment-78523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.