Gość liipa2 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam wszystkich fachowców od OPLA. mam problem z swoją astrą. od jakiegoś miesiąca męcze się z moim silnikiem tzn. najpierw padła mi turbina (zatarta) po regeneracji 2 dni było ok i zaczął się zapalać chceck i na biegu jałowym i na wyższych obrotach. po wymianie wszystkich zaworków podciśnienia, w sumie 3 pomp vacum prawie jest ok tylko na ok 1500-2000 obrotów dalej mi sie zapala check i jest muł. na komputerze mi pokazało błą: regulacja kąta wtrysku (albo coś w tym stylu). Mechanior do którego jeżż powiedział że coś sie dzieje z pompą wtryskową. PROSZĘ o pomoc bo już dość mam tego samochodu. Dodam że wymieniałem filt paliwa, powietrza. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Właśnie przechodzę podobne przygody. Tzn. aktualnie check zapala mi się tylko przy obciążeniu, tj. jak przekroczę 110 kph, ale jest to właśnie błąd kąta wtrysku. Dodatkowo dawka wtrysku jest 16 mg, a z tego, co dowiedziałem się w serwisie powinna być max 6. To oznacza nic innego jak pompa wtryskowa do remontu. Albo siada sterownik, albo coś się dzieje mechanicznie w pompie. Koszt naprawy pompy VP44 jaka jest w tym aucie to ok. 2000 zł. Właśnie zbieram.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/#findComment-77977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość liipa2 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 dzięki za odpowiedz! elektronikę już miałem robioną parę miesięcy temu także powinna być ok. Mechanik i powiedział że jakiś przyspieszacz w pompie czyli uszkodzenie mechaniczne. Zastanawia mnie też jak długo mogę z ta usterką jeździć? czy w każdej chwili może mi paść? bo pozatym normalnie mi jeżdzi!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/#findComment-77787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 skoro elektronike masz zrobiona bez ruszania mechaniki to jezdzij az ci ona padnie i zrob konkretny remont pompy, tez to przerabialem cena 2400zl ale wymieniono chyba wszystko w niej wlacznie z korpusem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/#findComment-77711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibimm Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 witam Proponuje jesli masz manualny zawor egr przeczyscic go jesli to nie pomoze to jeszcze pod zaworem jest kopulka po przeczyszceniu zaworu egr i kopulki pozostaje Ci odpowietrzyc uklad wtryskowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/#findComment-76570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość liipa2 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dzięki za odpowiedz. zawór egr czyściłem ale przeczyszcze jeszcze raz go i sprubuje zrobić to co napisałeś może to coś da. jeszcze jedno pytanie. przez 2 dni chodzi mi normalnie a przez 2 dni z checkiem max 90 km/h so sie może z tym dzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30374-problem-z-astr%C4%85-ii-dtl-82km-check/#findComment-74041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.