Skocz do zawartości

czy silnik MV63,0 211KM z omegi pasuje do Sintry3,0 v6 201KM


Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzychu_mv6

Witam, strzelił mi silnik w sintrze 3,0 V6 201KM automat, silnik zatarty

 

Mam zatem pytanie czy

silnik z omegi B, C 3,0 MV6 bedzie pasował (odpali) na sterowniku i immo z sintry v6,

 

 

Skąd bierze się ta róznica w mocy? inne wałki rozrządu czy inny EPROM w sterowniku:

 

sintra V6 201KM

omega MV6 211KM

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

czy

silnik z omegi B, C 3,0 MV6 bedzie pasował (odpali) na sterowniku i immo z sintry v6,

tak, to nie przeszkadza

silnik częściowo będzie to przezbrojenia, ale blok jest ten sam

co do różnic sterownika - są pewne, jeden jest na M2.8.1 drugi na M2.8.3

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-77851
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu_mv6

cyt. co do różnic sterownika - są pewne, jeden jest na M2.8.1 drugi na M2.8.3

 

 

czyli silnik odpali i bedzie pracował prawidłowo bez zmiany sterownika?

tzn ten nowy mv6 211KM na sterowniku sintry 201 KM ???

 

czy konieczna jest zmiana?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-77842
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

wstawiasz sam goly silnik

osprzet zostawiasz od sintry

u mnie silnik 3.0 od omegi chodzi w vectrze B

a wiadomo ze 3 litrowek nie montowali fabrycznie ???

oprocz osprzetu do wymiany bedzie tez miska olejowa

smok olejowy

no i lapy mocowan

plus caly osprzet

o ile sie nie myle to pokrywy zaworow tez do wymiany

inne umiejscowienie wlewu oleju

omega na dodatek ma plastikowe

nie pamietam jak jest w sintrze

bagnet z rurka tez pewnie do zmiany

 

ogolnie roboty troche jest

ale sie da

u mnie zeszlo 16 godzin na swapa

 

jeszcze jedno

jak chcesz miec pewny silnik to do wymiany

uszczelki pod glowicami

chlodniczka oleju

rozrzad kompletny

pompa wody

koszta sa spore niestety

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-77828
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Dokładnie tak jak mówisz

pokrywy zaw. też są plastikowe z wlewem jak w omedze

i możliwe że są te same, przynajmniej na to wygląda

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-77633
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu_mv6

Witam, troche z zupełnie innej beczki, ale temat ten sam strzelił MV6 3,0 sintra posiadam wszystko z osprzętu i zastanawiam się nad silnikiem Y26se (blisko i cena przyjemna) pozatym 2002 rok i 64 000km

 

proszę pomóżcie wiem że są róznice w :

y26se

4 sondy lambda

- elektroniczne sterowanie przepustnicy

- inny układ zapłonowy

 

ale moge wszystkie swoje graty zapiąć od mv6 3,0 sintra 201KM

tzn kolektory wydechy (2 sondy) doloty (przepustnica zwykła) cewka zwykła (zintegrowana von) wiązki itp egry

miska olejowa i inne duperele także

czy czujniki wału (hala) są identyczne>?

czy po takim "tuningu" y26se zapali jak x25xe lub x30xe (na sterowniku z sintry?)

czy zmiana listwy wtryskowej z y26se na x30xe zda egzamin?

 

prosze o porade,

 

lepiej 3x zapytac jak raz spier...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-76588
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Gawlak, może coś podpowie, bo z 2,6 miał więcej do czynienia

choć te 64tys to dziwnie mało jakoś.

Ew prostszy i tańszy numer z x25xe by był,

a i ciut mógłbyś go od razu wzmocnić

tym bardziej że x30xe masz na części

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-76578
Udostępnij na innych stronach

tak samo jak wyzej napisalem

wkladasz gole 2.6

reszte wkladasz od silnika z sintry

ogolnie silnik jest blizniaczy do konstrukcji V6 opla

wiec mozna wkladac 2,5 2,6 3,0 i 3,2

roznica jest tylko w

osprzecie

mocowaniach

pokrywy zaworow tez trzeba wymieniac

np od vectry B nie pasuja do sintry i omegi

szukaj 3.0 i nie kombinuj :drunk:

spadek mocy z 210 na 170 ( norma to 160)

to troche traca desperacja ;(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-76471
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Bardziej myślałem o wpakowaniu wtedy do niego przynajmniej wałków z 3,0

Kwestia jeszcze dorwania w przyzwoitym stanie rześkiego x30 i w dobrej monecie.

 

pokrywy zaworow tez trzeba wymieniac

np od vectry B nie pasuja do sintry i omegi

ale jaki silnik jako docelowy masz na myśli?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30439-czy-silnik-mv630-211km-z-omegi-pasuje-do-sintry30-v6-201km/#findComment-76445
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności