Gość whatsup Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam, W mojej C14SE zauważyłem gdy rozgrzeje się silnik do 90 stopni i powyżej odnoszę wrażenie, że brakuje trochę mocy, na 1 i 2 jakby troszeczkę się dławiła, ale w miarę równo przyspiesza. Czuć różnicę w przypadku gdy silnik jest zimny. Katalizator odpada, bo go już nie ma wspawana jest rurka przez poprzedniego właściciela. Wymieniałem świece, kable WN, silnik krokowy, sondę lambda (pomiary miernikiem ok) czujnik temp cieczy na komputer oraz czyściłem przepustnice ponadto wymieniałem filtr powietrza i paliwa. Domniemam, że może coś z powietrzem jest nie tak. W dolocie od zderzaka do puchy z filtrem od strony zderzaka jest zaklejona oryg. dziura a zrobione są otwory dwa o średnicy ok. 4 cm od strony silnika (vis a vis). Ponadto są nawiercane dziurki (kilkanaście sztuk) od spodu puszki gdzie znajduje się filtr powietrza. Być może za mało/dużo powietrza jest podawane do silnika i dlatego troszeczkę muli samochód. Lewego powietrza też nigdzie nie znalazłem. Uważam, że wszystko jest szczelne. Co to może być. Teraz są ciepłe dni auto moment się nagrzewa, a auto zaczyna trochę mulić. Proszę o jakieś sugestie Dodam, że objawy występują zarówno na benzynie jak i na gazie) Nie występują żadne niepokojące błędy oprócz 44 i 45 zbyt uboga/bogata mieszanka paliwowo-powietrzna, ponoć przy gazie to normalne Dziś zaobserwowałem, że zaczyna autko zamulać przed 1 max 1,5 kreski przed 100 stopni. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dario19823 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 ja mam podobne objawy ,autko jak sie mocno zagrzeje słabnie. taki juz masz silnik i nic z tym nie zrobisz. pomoze tylko remont albo nowy silnik. mozesz jeszcz sprawdzic cisnienie na baniakach, ale to nic nie da. poprostu metal sie rozszeza i silnik sie rozszczelnia dlatego słabnie. leja takie chermetyki ale to na krotka mete   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-76441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość whatsup Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Zakleiłem 1,5 dziury w dolocie powietrza od strony silnika. Silnik wolniej się nagrzewa (od 90 w górę) i szczerze mówiąc, przy większych temperaturach silnika lepiej się zachowuje, ale nadal muli. Dario mógłbyś mi powiedzieć coś więcej o tych płynach. Może bym coś wlał do niego. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-76316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zrobić tak jak było fabrycznie i będzie lepiej. na rozgrzanym silniku zawsze autko bardziej muli, szczególnie po mieście jak się jeździ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-76287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość whatsup Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zrobić tak jak było fabrycznie i będzie lepiej. na rozgrzanym silniku zawsze autko bardziej muli, szczególnie po mieście jak się jeździ A no właśnie być może to normalne jest. Jak zrobię tak jak jest fabrycznie to naprawdę auto bardziej muli. Wtedy temperatura oscyluje na drugiej kresce po 90 podczas jazdy. Jak zakleiłem te dziurki, wtedy kreska zatrzymuje się na 90 i naprawdę ładnie się zbiera autko. Uważam, że tak musi być po prostu było za dużo podawane powietrza. Dodam, że w obudowie filtra od dołu tez są dziury   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-76269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SENSATION Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja też miałem takie wrażenie że jak jest zimny to się fajnie zbiera a jak się nagrzeje to troszkę zamula szczególnie w gorące dni. Ale za czołem go wkręcać na wyższe obroty i się tak jakby lepiej przeczyszczał czy jakoś ecu się przestawiał, chodzi lepiej.Ale duże znaczenie ma powietrze, np. w chłodny poranek lub wieczór idzie jak przecinak a jak jest duszno to przymula. Ale warto czasami dać po garach żeby się przeczyścił lepiej idzie, tak ja odczuwam u siebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-75637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość whatsup Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Przez co mam rozumieć dać mu po garach. [ Dodano: Wto Maj 18, 2010 16:42 ] Czytałem na innych forach. Użytkownicy innych marek samochodów mają podobny problem do mojego. Przyczyną jest rzadkie ciepłe powietrze które dostaje się do silnika przy rozgrzanym silniku. LPG ponoć lubi zimne gęste powietrze dlatego jak u mnie na rozgrzanym silniku zasysa ciepłe powietrze to przymula. Jutro jestem umówiony z gaziarzem będzie wykręcał rurę do filtra dopóki będzie wszystko dobrze. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30580-mniejsza-moc-na-rozgrzanym-silniku/#findComment-75572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.