Gość Pastryk Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam mam problem już drugi raz mi się potwarz. Mam prośbę do admina jeżeli temat się powtarza to bardzo przepraszam jak nie ten dział to proszę dać post do innego działu. Podczas mocniejszego hamowania opel astra G 2002r kombi zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego. Klocki hamulcowe z przodu są nowe założone ok pół roku temu natomiast na tylnej ości też były wymieniane jakieś pół roku temu. Gruntownie patrzac gdy auto było na podnośniku odpowiednim światłem mechanik nie stwierdził żadnych wycieków. Ja natomiast też nie zauważyłem ubytku w płynie hamulcowym. Więc dolałem i miałem spokój na ok 1,5 miesiąca. teraz znów mam ten sam problem. BARDZO PROSZĘ O POMOC   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a dzial astry to dla kogo jest ?? przenosze nie kumam jednego nie zauważyłem ubytku w płynie hamulcowym. Więc dolałem i miałem spokój na ok 1,5 miesiąca.to byl ubytek czy nie ??teraz jest do max poziomu na zbiorniku czy mniej ?? to ze bylo dobrze 1,5 miesiaca temu nie oznacza ze teraz cos sie nie zepsulo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-75447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 to że masz kontrolkę to oznacza albo okładziny albo płyn albo zaciągnięty ręczny może masz niski stan i przy hamowaniu, skręcaniu i innych gwałtowniejszych czynnościach i po prostu pływak opada i świeci kontrolka, hmmm a może przeczyścić styki wystarczy,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-75435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 jak już piszemy o hamulcach to ja dołączę swoją historyjkę: dziś jechałem autem, kiedy wyleciałem na trasę zacząłem czuć lekkie wibracje z tyłu (pomyślałem odpadł pewnie odważnik na kole) więc chciałem przyhamować i na pedale również poczułem dziwne uderzenia. zatrzymałem auto, z tylnego koła smród i luźna lina ręcznego od bębna. szczęka się zablokowała i lekko ocierająca okładzina zagrzała koło do bardzo wysokiej temperatury. w domu rozebrałem koło i niestety wszystko się zapiekło, okładziny oderwały się przy zdejmowaniu bębna, cylinderek też puścił płyn i się zniszczył. teraz pytanie. mam do wymiany szczęke, bęben (cały skorodowany to już wymienię) mechanizm samoreg i cylinderek itd.... ale jak sprawdzić czy piasta nie została uszkodzona przez temperaturę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 ile przejechałeś z tym zblokowanym kołem???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 trudno powiedzieć, kilkanaście km jechałem ze stałą prędkością ponad 100km/h i wtedy się tak zagrzało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 na moje piasta nie "dostała" kuzyn też jechał kiedyś na ręcznym ponad 25 km i nic się nie stało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Czejen, teraz pytanie. mam do wymiany szczęke, bęben (cały skorodowany to już wymienię) mechanizm samoreg i cylinderek itd.... ale jak sprawdzić czy piasta nie została uszkodzona przez temperaturę? Masz do wymiany kpl. na osi, nie wymienia się elementów tylko z jednego koła A czy coś oberwało? raczej wątpię Dym w lusterkach widziałeś? cały bęben zmienił kolor? Łożysko i smar też wytrzyma pewne temp i obciążenia. Wymienisz co musisz, pojeździsz, a jak stwierdzisz że łożysko zaczęło wyć - pomyślisz o wymianie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.