Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pastryk

Witam mam problem już drugi raz mi się potwarz. Mam prośbę do admina jeżeli temat się powtarza to bardzo przepraszam jak nie ten dział to proszę dać post do innego działu.

 

Podczas mocniejszego hamowania opel astra G 2002r kombi zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego. Klocki hamulcowe z przodu są nowe założone ok pół roku temu natomiast na tylnej ości też były wymieniane jakieś pół roku temu.

Gruntownie patrzac gdy auto było na podnośniku odpowiednim światłem mechanik nie stwierdził żadnych wycieków. Ja natomiast też nie zauważyłem ubytku w płynie hamulcowym.

Więc dolałem i miałem spokój na ok 1,5 miesiąca. teraz znów mam ten sam problem.

BARDZO PROSZĘ O POMOC

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/
Udostępnij na innych stronach

a dzial astry to dla kogo jest ?? przenosze

 

nie kumam jednego

nie zauważyłem ubytku w płynie hamulcowym.

Więc dolałem i miałem spokój na ok 1,5 miesiąca.

to byl ubytek czy nie ??

teraz jest do max poziomu na zbiorniku czy mniej ??

to ze bylo dobrze 1,5 miesiaca temu

nie oznacza ze teraz cos sie nie zepsulo

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-75447
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

to że masz kontrolkę to oznacza albo okładziny albo płyn albo zaciągnięty ręczny

 

może masz niski stan i przy hamowaniu, skręcaniu i innych gwałtowniejszych czynnościach i po prostu pływak opada i świeci kontrolka,

 

hmmm a może przeczyścić styki wystarczy,

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-75435
Udostępnij na innych stronach

jak już piszemy o hamulcach to ja dołączę swoją historyjkę:

dziś jechałem autem, kiedy wyleciałem na trasę zacząłem czuć lekkie wibracje z tyłu (pomyślałem odpadł pewnie odważnik na kole) więc chciałem przyhamować i na pedale również poczułem dziwne uderzenia. zatrzymałem auto, z tylnego koła smród i luźna lina ręcznego od bębna. szczęka się zablokowała i lekko ocierająca okładzina zagrzała koło do bardzo wysokiej temperatury. w domu rozebrałem koło i niestety wszystko się zapiekło, okładziny oderwały się przy zdejmowaniu bębna, cylinderek też puścił płyn i się zniszczył.

teraz pytanie. mam do wymiany szczęke, bęben (cały skorodowany to już wymienię) mechanizm samoreg i cylinderek itd.... ale jak sprawdzić czy piasta nie została uszkodzona przez temperaturę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74965
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Czejen,

teraz pytanie. mam do wymiany szczęke, bęben (cały skorodowany to już wymienię) mechanizm samoreg i cylinderek itd.... ale jak sprawdzić czy piasta nie została uszkodzona przez temperaturę?

Masz do wymiany kpl. na osi, nie wymienia się elementów tylko z jednego koła

A czy coś oberwało? raczej wątpię

Dym w lusterkach widziałeś? cały bęben zmienił kolor?

Łożysko i smar też wytrzyma pewne temp i obciążenia.

Wymienisz co musisz, pojeździsz, a jak stwierdzisz że łożysko zaczęło wyć - pomyślisz o wymianie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30707-hamowanie/#findComment-74735
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności