Gość andrzej_m55 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 wadą było nie spuszczanie ciśnienia ze zbiorniczka za mocno był dokręcony korek.Kolego w korku są zaworki i same regulują ciśnienie Gdzieś czytałem że są dwa rodzaje czujników Ciekawe czy zlokalizowałeś ten wyciek Zacznij trochę czytać tematy na forum bo to co zaczynasz pytać było omawiane a jak widzę to nie przykładasz się do szukania odpowiedzi na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31130-silnik-si%C4%99-grzeje-do-100-stopni/page/2/#findComment-70954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truckman Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Korek musi być dokręcony. Każda nieszczelność będzie Ci właśnie powodować to ze woda Ci będzie wrzała, a wentylator się nie włączy, przerabiałem to. Tak jak przedmówca pisał w układzie w korku są zaworki które dbają o to by Ciśnienie było ok. Jak nie będzie ciśnienia to płyn będzie wgrał gdy na zegarze będziesz miał 98 stopni. Ja miałem zapchany ten jeden zaworek jakiś paproch czy coś, wizualnie nie było widać przedmuchałem oba zaworki, delikatnie wcisnąłem je i przemyłem pod bieżącą wodą i pomogło. Za głupotę trzeba płacić - ja wcześniej wymieniłem termostat, czujnik temperatury, włącznik wentylatora, płukałem chłodnicę płyn wymieniany. Także dokręć kurek i zobacz co będzie potem te zaworki sprawdź. poprawiłem reg.3.1/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31130-silnik-si%C4%99-grzeje-do-100-stopni/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.