Gość soplica100 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 soplica100, w sumie masz racje, jest jakiś błąd... jestem 1szym właścicielem i mam aparat zapłonowy... w papierach mam podany model silnika jako X14NZ ale na foto z tematu który podałeś różni się... wiec coś nie tak... mojemu silnikowi odpowiada model c12nz / c14nz co do KM to najuboższa wersja... 60KM czemu w papierach co innego a pod maską też coś innego... a wgl co KM mają do tego KM nic nie znaczą, chcialem tylko prównac ze swoim. Mam całą specyfikacje samochodu taką samą jak Ty, róznią sie tylko rocznikiem - moja Classic z 1998. Też mam ten problem z silnikem, X14NZ w papierach, a pod maską co innego. Tutaj poruszałem ten temat: http://forum.opel24.com/silnik-x14nz-a-c14nz-vt50235.htm ale nadal do konca pewny nie jestem, dlaczego tak jest. Prawdopodobnie jest to jednak silnik X14NZ, ale z aparatem zapłonowym po prostu. No, chyba ze oszukali klientów i wcisnęli stare silniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-68675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoLi1990 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 po dokładnym obejrzeniu silnika stwierdzam ze to z pewnością nie jest x14nz lecz w papierach mam tak napisane... rożni sie... więc mam c14nz... czyli to jest silnik jakiejś starszej wersji a x14nz jest nowszy ? ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-68668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 PoLi1990, tak jak napisałeś wahacz wymień bo życie i zdrowie najważniejsze, dziwi tylko że w takim roczniku tak zgnił wahacz. Ja mam asterkę z 94 i wahacze są zdrowe, ale classic robili przecież w Polsce i takie rzeczy są możliwe, tak samo jak z silnikiem, co innego masz w papierach a co innego w budzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-68605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoLi1990 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 mam pytanie.... co do wymiany wahacza, obdzwoniłem różne sklepy i proponują mi rózne cenowo wahacze, od 100-150zł. moze ktoś poleci jakąś dobrą firme ?? czy lepiej kupić nowy nieorginalny ? czy kupić używany i wymienić gumy... ?? czy przy wymianie jednego wahacza bede musiał wymienić drugi ? jezeli wymienie jeden nie wpłynie to komfort jazdy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-68462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczepanx Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 mam pytanie.... co do wymiany wahacza, obdzwoniłem różne sklepy i proponują mi rózne cenowo wahacze, od 100-150zł. moze ktoś poleci jakąś dobrą firme ?? czy lepiej kupić nowy nieorginalny ? czy kupić używany i wymienić gumy... ?? czy przy wymianie jednego wahacza bede musiał wymienić drugi ? jezeli wymienie jeden nie wpłynie to komfort jazdy ? Witam. Jesli znajdziesz orginalny wahach GM w dobrym stanie to na pewno dłuzej pojezdzisz niz na nowej podróbce wymien tylko gumy i w droge. Mysle ze wymiana jednego wahacza nie wpłynie na komfort jazdy pod warunkiem ze z drugiej strony jest dobry i gumy tez dobre.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-68088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoLi1990 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 w końcu wymieniłęm ten przerdzewiały wahacz na nowy i przy okazji zregenerowałem ten drugi... tzn wymiana stworznia, tuleji i jeszcze jednej gumy... wymiana całego poszła dość gładko i szybko lecz regeneracja starego niebardzo... gdybym wiedział ze tyle pracy i nerwów bedzie przy tym dołożył bym troche kasy i kupił drugi nowy, kompletny wahacz.... wybicie gum nawet poszło gładko ale ich włożenie masakra... mimo tego ze miałem duże imadło to i tak była kupa męki... tuleje nawet sie udało wbić lecz ta druga gume poszła z wielkim oporem... guma sie "buliła" i nieszło jej imadłem wepchnąć... macie jakieś patenty na to ?? moze takie porady w przyszłości sie przydadzą i oszczędzą nerwów... wgl wie ktoś ile kosztuje taka wymiana wahacza u mechanika ?? i ile kosztuje wymiana samych gum wahacza... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31423-przerdzewia%C5%82y-wahacz/page/2/#findComment-67137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.