Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam astre II g, nie mogę sobie poradzić z tylną wycieraczką - dokładnie:

kiedy włączę tylną wycieraczkę słychać przekaźnik, słychać też w samym silniczku stuk-puk

silniczek jednak nie kręci się, całość jest jakoś zapieczona - nie wiem jak dokładnie jest to zamocowane i co mogę z tym zrobić (odkręcić, dostać się do tego)

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Zobacz ten temat może ci pomóc

http://forum.opel24.com/tylna-wycieraczka-nie-dziala-vt50204.htm?highlight=tylnie+wycieraczki

Zrób coś z tym profilem,jest taki pusty :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/#findComment-67907
Udostępnij na innych stronach

Może i słabo szukałem..

 

Tu http://forum.opel24.com/oderwana-wycieraczka-vt41259.htm?highlight=tyln%B1+wycieraczk%EA

 

pisali o ściagaczu dwuramiennym - ale nie wiem co się powinno odkręcić, a co zostaje....

Była śrubka na szczycie tego kikuta co pokazałem na zdjęciu - śrubkę odkręciłem, co dalej, czy to coś co jest również na gwincie to też odkręcić ? czy właśnie tu jest potrzebny ten sciągacz dwuramienny bo własnie to jest zapieczone i czy jeśli to jest to - to czy po odkręceniu tego w to miejsce należy wkręcić nowy komplet ?

 

Ogólnie chodzi mi o to srebrne coś co ma taką porowatą strukturę - czy to da się wymocować?

 

EDIT:

 

Przyjrzałem się - to srebrne coś jest kompletem silnika - a nie wycieraczki - lecz to się nie kręci bo jest zapieczone.. jak przywrócić do działania ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/#findComment-67884
Udostępnij na innych stronach

Ściągacz potrzebny jest tylko do demontażu samego ramienia.

Teraz musisz dostać się do mechanizmu od wewnątrz. Wyjąć go rozkręcić i jeśli wszystkie elementy są ok. wyczyścić i nasmarować.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/#findComment-67880
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Między ośką a tulejką mogło nazbierać się różnego syfu i to może powodować problem. Kręcąc od zewnątrz możesz uszkodzić zębatki w mechanizmie.

(może już są uszkodzone :drunk: )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/#findComment-67878
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być problemu.

 

Teraz zerknąłem dokładnie na zdjęcie i widzę że została ci tulejka z starego ramienia wycieraczki zaznaczona na czerwono.

Dołączona grafika

którą musisz też usunąć np nacinając tulejkę.

Po wyjęciu mechanizmu, przed wyjęciem ośki zdejmij też zabezpieczenie zaznaczone strzałką.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31523-silnik-tylnych-wycieraczek/#findComment-67872
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności