Gość pinio-78 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam. Wiem że problem błędu 1125 w astrze 1,7 dti był wilokrotnie wałkowany, jednak mam pytanie dotyczące tego błędu nieco z innej "beczki" Mianowicie, czy może pojawiać się ten błąd jeżeli turbosprężarka daje za małe ciśnienie?? poprostu za mało bije. U mnie pojwia się ten błąd, cały uklad podciśnienia sprawdziłem (wężyki itd) nawet przeczyszczony mialem niedawo czujnik w kolektorze dolotowym (ten wciskany) jednak sądzę że sprężarka daje za małe ciśnienie. Może ktoś miał jakieś inne doświadczenia z tym blędem niekoniecznie tak jak większość z wężykami i większą prędkością. czy wyskakiwał komuś ten błąd z powodu turbosprężarki dającej slabe ciśnienie, a może komuś wyskakiwał przy ciężko chodzącej "gruszcze turbiny"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31554-b%C5%82%C4%85d-1125-astra-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 No to witaj w klubie Co prawda nie odpowiem Ci na pytanie czy błąd 1125 może mieć coś wspólnego z cisnieniem ładowania - raczej mi się nie wydaje. Bo na zdrowy rozum jeśli masz za słabe ładowanie to raczej będzie muł i nic poza tym. Ale jak już przeładowuje to włącza się "alarm" i wyskakuje błąd. U mnie też wyskakuje ten błąd, a najgorsze jest to że nie wiadomo kiedy. Samochód normalnie ma kopa że aż miło, co świadczy że turbina ładuje ale po np 70 km bądź 10 km drogi wyskoczy błąd i dupa. I to może być przy 2100 obrotów jak i przy 3500. I tak się będzie później co jakiś czas bład powtarzał aż znowu przez kilka dni będzie ok. Ja już wymieniłem elektrozawór turbiny (jak by nie patrzeć na to konkretnie wskazuje błąd 1125), sprawdziłem oczywiście wężyki, przeczyściłem czujnik ciśnienia ładowania i dalej lipa. Teraz potraktowałem WD40 zawór upustowy i będę patrzeć czy błąd powróci. Jak powróci to wymienię czujnik i tu na razie plan mi się kończy. Mam nadzieję że to nie jakaś wada sterowania (ECU) - wydaje mi się to mało prawdopodobne ale.... Dam znać jak sobie poradzę, a tu mam jeszcze taki wątek http://forum.opel24.com/astra-ii-y17dt-dziwnie-oslabla-vt46082,72.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31554-b%C5%82%C4%85d-1125-astra-17-dti/#findComment-67456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Panowie wiem że ten błąd to niezła zagadka. Trzeba by pewnie jeszcze sprawdzić - zmierzyć podciśnienie na vacu pompie, tylko jakie ma być ?:D??? Czy jeżeli sztanga będzie chodzić za ciężko to bedzie wyskakiwał ten bląd 1125 ?:D? u mnie chodzi troche za ciężko, może to jest przyczyna. Fakt faktem sprężarka daje małe ciśnienie i muł ale to pewnie nie ma znaczenia do tego błędu. Jak myślicie ?:beer:? Proponuję wszystkim ktorzy mają problem z elektrozaworem turbiny przeczytać ten temat który jest na forum vwgolfa. Pozostaje tylko pgratulować i podziękować kolegom z tego forum za kawał dobrej i konkretnej roboty, poprostu super. Sądzę że po przeczytaniu tego tematu wielu z nas dokladniej zrozumie działanie tych elektrozaworów. U nas są identyczne, różnica jest tylko taka że u nas w oplu elektrozawory nie mają wyjścia do filtra powieytrza tylko w tym miejscu jest jakiś filterek chyba do zasysania powietrza atmosferycznego, ale zasada działania jest identyczna. Jeszcze raz dzięki kolegom z forum vwgolfa dowiemy się czegoś więcej. Pozwolę sobie podać linkdo tego tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=c6a7ec421fe473e239bbd4ca6f5857bf   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31554-b%C5%82%C4%85d-1125-astra-17-dti/#findComment-67411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.