Gość mr.suchy Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Cześć, nie wiedziałem jak opisać problem. Wczoraj zauważyłem że koło sprężyn amortyzatora (tył) blacha się "rozchodzi". Mogę to zjechać papierem ściernym a później szpachla ale nie wiem czy jest sens. Moim zdaniem trzeba wyciąć i wstawić nowy fragment. Wygląda to jakby blacha składała się z 20 cienkich płyt i się rozdzielają, patrz foto. Co można z tym zrobić ? Jechać do blacharza ? Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ja bym to dobrze wyczyścił,potraktował jakimś odrdzewiaczem i zakonserwował.Wygląda że to tylko rant się trochę rozdwoił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 odrdzewiaczem i zakonserwował Jaki odrdzewiacz ? później może farba w sprayu antykorozyjna i bitex ? Wygląda że to tylko rant się trochę rozdwoił. Opisałeś problem jednym zdaniem ja tego nie potrafiłem Pozdr!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jaki odrdzewiacz ?Ja używałem odrdzewiacza firmy Organika,nazywa się Cortanin F,kosztuje niewiele około 8-10zł za 1/2litra,wiąże się z rdzą i tworzy na elemencie powłokę zabezpieczająca przed dalszym utlenianiem się metalu.później może farba w sprayu antykorozyjna i bitex ?Obowiązkowo,ale podkład antykorozyjny polecałbym abyś nałożył pędzlem nie sprejem,rzekomo lepiej wiąże się z podłożem. [ Dodano: Sro Cze 30, 2010 11:49 ] Cortanin jest nawet allegro i w opisie produktu jest zastosowanie i właściwości,więc możesz się zapoznać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam Z doświadczenia wiem że po jakimś czasie rdza wychodzi Gdzieś czytałem że po przesmarowaniu odrdzewiaczem trzeba potem przeciągnąć papierem i jest ok Ja tego nie robiłem i to mógł być błąd. Więc spróbuj lekko zmatować przed położeniem podkładu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Cortanin mam to w garażu. Jak to zastosować. Usunąć "płaty", Cortanin na pędzel i przejechać to miejsce, pozostawić do wyschnięcia i przejechać papierem np. 800 w celu zmatowienia następnie podkład antykorozyjny nakładam pędzlem i parę godzin później (zakładam że robię to w słońcu) nakładam bitex ? Oczywiście nic nie szpachlować czy ewentualnie na cortanin ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Tak,usunąć z grubsza to co luźno przywiera,i potraktować odrdzewiaczem,po wyschnięciu możesz powtórzyć.Papier ścierny to jak już uważasz bo cortinian robi powłokę na rdzy aby odizolować ją od dostępu powietrza,wilgoci.(jak dasz go dwa razy to lekko można by było zmatowić ale tak żeby nie dokopać się do blachy)Szpachlą możesz to wyrównać ale nie ma takiej konieczność,później podkład i dwa,trzy razy bitex.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 razy bitex. Nie polecam, lepiej poszukać jakiegoś środka dającego elastyczną powłokę. W zimie powłoka z bitexu robi się bardzo twarda i nieodporna na uderzenia kamieni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 rafaln1, od kiedy mam auto używam bitexu (nakładam pędzlem) i gdyby nie kropki z rdzy na metalowych elementach to było by ekstra. Nic nie odpadam. Dzięki i ze swojej strony obiecuje zamieścić foty. Pozdro!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Papier ścierny to jak już uważasz bo cortinian robi powłokę na rdzy aby odizolować ją od dostępu powietrza,wilgoci.Tu jest właśnie problemPo oczyszczeniu i nałożeniu odrdzewiacza (stosowałem rozmaite) Bez zmatowania nakładając podkład rdza op pewnym czasie wychodzi Dla tego mówię że należy spróbować jak mówi mr.suchy, zamatować Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31758-cb-konserwacja-podwozia/#findComment-65670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.