Gość jachu Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Tu koledzy już prawie wszystko powiedzieli. Zrobimy lotto , ja obstawiam błąd 22. A tak na poważnie, wygląda to na TPS (czujnik położenia przepustnicy) choć krokowiec też może być. TPS można łatwo pomierzyć, możesz też zrobić tak; jak Ci wskoczy na wysokie obroty to zgaś tak jak robiłeś do tej pory, po zgaszeniu naciśnij kilkakrotnie, energicznie pedał gazu (po pompuj nim, jak przy odpowietrzaniu układu hamulcowego) następnie odpal bez gazu, jak obroty ustabilizują się to TPS, nie koniecznie do wymiany, można wymontować, rozebrać (będzie widać stopień zużycia ścieżek przewodzących) i ewentualnie przemyć. Jak nie pomoże to wymiana. W Polonezach na jednopunktowym wtrysku jest identyczny TPS.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31946-naprawa-corsa-a-1992/page/2/#findComment-63866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magik901 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 ja w nim wymienialem czujnika lambda bo powiedzieli mi mechanicy ze to jest przyczyna ale nadal to samo ';p [ Dodano: Czw Lip 08, 2010 17:59 ] czy wie ktos ile corsa 1.4i w bezynie z 1992r powinna mniej wiecej spalac? i czy dobrym pomyslem jest zalozenie strumienicy jesli mam sportowy wydech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31946-naprawa-corsa-a-1992/page/2/#findComment-63816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.