Gość luki123 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 ostanio mialem wymieniany sterownik pompy paliwowej po uplywie 2 tyg ok 1,5 tys km auta zgaslo pare razy podczas jazdy i byl problem z odpaleniem , teraz podczas jazdy lapie czesto "czkawke" czasem gasnie , zaobserwowalem ze obroty czasem sa nizsze niz zwykle jakies 700obr/min a czasem ok 900obr/min na luzie. Zczytane bledy to p1335 i p1660 P1335 Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego C-16 P1660 otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa C-16 no i teraz sie zastanawiam czy to koniec pompy czy jakaas inna przyczyna moze byc?? co ja moze poratowac chwilowo ?? silnik sie krecie tylko do 3500tys/obr .przez to ze wlaczony jest check czy przez moze ten czujnik polozenia walu ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32146-20-dtl-pompa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krartur Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 po regeneracji pompy miałem takie objawy partacz z LUBLINA nie wymienił czujnika położenia wałka pompy, była reklamacja i po wymianie czujnika wszystko jest ok. tylko że czujnik wymienił koleś co pompę wyjmował bo tamten co pompę regenerował to ma seksualne podejście do klienta z wielką łaską przysłał czujnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32146-20-dtl-pompa/#findComment-62247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.