Gość robin_ol Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 WITAM Mam Vectre 2.2 dti z 2001r. Od pewnego czasu po odpaleniu silnika zapala się lampka silnika. nie mam mocy turbina się nie włącza. Po przejechaniu i podwyższeniu obrotów. gaśnie moc wraca. Po uspokojeniu obrotów spowrotem się zapala. traci moc , a nie kiedy hamulce robią się bardzo twarde i prawie nie hamuje. 1 Podejrzewam że są uszkodzone zaworki podciśnienia, są 3 jak można zlokalizować uszkodzonego? 2 Jak można sprawdzić Vacu pompę czy zawór EGR ? jest to możliwe do sprawdzenia? Komputer diagnostyczny sygnalizuje Błąd przepływu w zaworu EGR. Podobno jak jest walnięty zaworek podciśnienia też może pokazywać ten błąd. proszę o pomoc. skasowałem zdanie napisane Caps Lockiem,regulamin forum &3.1./zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Na początek sprawdź czy przewody podciśnieniowe i złączki są całe, waku pompę sprawdza się wakuometrem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robin_ol Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Przewody są ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zapala88 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ale to nie koniecznie jedno jest powiazane z drugim... co do mocy moze przeplywomierz badz EGR warto bylo by sprawdzic A Hamulce wygladaja mi na pompe ale tez reki nie dam sobie uciać ale gdyby bylo cos nie szczelne pedał był by miekki i uklad by sie zapowietrzał a to wyglada na niedroznosc ( niewydajnosc) pompy, skoro pedał twardy to na logikę pompa nie daje cisnienia i hamujemy tylko siła jaka jest w naszej nodze... pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robin_ol Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 wymieniłem szary zaworek podciśnienia, i wszystko wróciło do normy. moc i Hamulce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostry_m Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam.. Mam pytanie w którym miejscu jest ten zaworek!!! Ja mam od pewnego czasu problem z turbiną taki sam jak u Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostry_m Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Znalazłem przyczynę..... okazało się że jest delikatnie przetarty przewód podciśnienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.